Upravo je to bio problem ove linije…Mercedes je 80-ih godina upao u financijske probleme zbog premale prodje rezervnih dijelova za W123. Naime automobil je ibo toliko izdržljiv da se dijelovi gotovo nikako nisu prodavali. Inače ovaj automobil je u prosjeku napravio 800.000KM do pojave prvog većeg kvara i tako spada u red najizdržljivijih automobila uopšte.

Nešto o W123
Dijete 70ih i kult 80ih. Prema mnogima najbolji i najprepoznatljiviji model Mercedes-a. Ovaj model je posljednji koji je izašao iz Mercedesove proizvodnje, a napravljen je po standardu, inžinjeri nisu štedili na njemu. Zasnovan je na W116 S klasi. Njegov retro-futuristički dizajn je ostavio ogroman trag u pogledu na Mercedesove automobile. Ukoliko nekoga pitate da vam nacrta mercedes, velika je šansa da će vam nacrtati popularnu 123-ojku. Prepoznata je po nevjerovatnoj izdržljivosti i sigurnosti. U početku su motorna pakovanja bila ista kao kod minike, međutim 1980. godine se desila promjena. Dizelski 220 model i benzinski 250 su izbačeni iz proizvodnje, dok su svi ostali motori pojačani. W123 je postavio rekord od nevjerovatna 3 miliona prodatih jedinica. Također je kroz ovu seriju Mercedes predstavio Estate ili “karavan” seriju svojih automobila. W123 je prepoznat kao jedan od najpoznatijih taxi automobila.