MLADI Varaždinac, Filip Mihalić ima samo osamnaest godina, ali iza sebe ima zavidan poslovni uspjeh.
Filip se, naime, bavi proizvodnjom takozvane hidrofobne odjeće, odnosno odjeće koja se uz pomoć nanotehnologije ne može smočiti.
Njegov brend Buryen Clothing postao je pravi hit na tržištu.
“Ne mijenjamo prirodna svojstva pamuka, jedino što se ne može namočiti, voda samo klizne s nje”, objašnjava Filip i pri tome demonstrira kako to izgleda zalijevajući rukav svoje majice vodom iz boce.
Na ideju da prvi u Europi stvori odjeću koja se neće moći smočiti je došao prije dvije godine.
“Tada se još nismo zvali Buryen. U proizvodnji je sudjelovalo više hrvatskih, ali i stranih tvrtki. Kasnije smo dodali komponentu luksuza, novčanike i maske za mobitele koje su iznutra napravljene od talijanske kože, a izvana od egzotične kože, primjerice pitona ili krokodila. Ta koža ne stari, već s godinama dobiva na kvaliteti”, priča Filip.
Odjeća se proizvodi u jednoj kineskoj tvrtki, a kožni proizvodi u Londonu.
“Za te smo proizvode surađivali s brojnim dizajnerima, a ljudi koji ih rade imaju po četrdeset godina iskustva”, naglašava on.
Smatra da je njegova odjeća brzo postala hit na tržištu zbog svojih hidrofobnih svojstava.
“Ne može se smočiti ni vodom, ni kavom, ni crnim vinom”, objašnjava.
Svoje proizvode trenutno najviše prodaju vani, ali Filip kaže da im je cilj proširiti se i na hrvatsko tržište.