Home Vijesti Zapalio se mobitel star samo godinu dana, gorio je i stol…

Zapalio se mobitel star samo godinu dana, gorio je i stol…

SHARE

Suprug je viknuo da gori mobitel. Skočila sam i izvukla punjač iz zida. Bacila sam mobitel na pod i počela gasiti. Da nismo bili u sobi, mogla nam je izgorjeti kuća, prisjetila se Marija Pavlović požara koji im je prošle subote mogao uništiti kuću.

Vatra je zahvatila stol, a potom i tepih, koje su zalili vodom. Nasreću, vatra se nije proširila jer su je brzom reakcijom zaustavili.

– Ne smijem ni pomisliti što bi se dogodilo da smo izašli iz kuće. Savjetujem svima da ne ostavljaju mobitel na punjaču bez nadzora – dodaje Marija.

Kaže da je mobitel ZTE Blade A460 kupila lani u rujnu.

– Kad se zapalio, bio je priključen na originalni punjač. U ponedjeljak smo otišli u poslovnicu i ostavili sve dijelove mobitela – rekla je Marija.

Pitali smo teleoperatera ima li Marija pravo na novi mobitel.

foto: Davor Javorovic/PIXSELL

– Korisnica ima svoj zamjenski mobitel, pa joj ga nismo dali. U najkraćem roku preuzet će novi uređaj – odgovorio nam je teleoperater u utorak.

– Nazvali su u srijedu i ponudili zamjenski mobitel dok je moj na popravku. Rekli su da čekaju dijelove. Nisu mi znali reći hoću li dobiti novi mobitel ili će popraviti onaj koji je gorio – zbunjena je Marija.

foto: Davor Javorovic/PIXSELL

Prije tri godine muškarac iz Samobora ozlijeđen je u požaru koji je, kako se kasnije ispostavilo, uzrokovao neispravan mobitel koji je bio priključen na punjač.

Pitali smo u servisu kako se mobitel mogao zapaliti.

– Više je mogućih uzroka zapaljenja. Mogao je biti priključen na neispravan punjač ili kabel, a problem mogu raditi i ako nisu originalni. Mogla je biti neispravna ili oštećena baterija, a oštećuje ju vlaga, pri kojoj oksidira. Baterija se može pregrijati i ako je mobitel pokriven – objasnio je serviser, koji savjetuje da se koristi originalna oprema.

foto: Davor Javorovic/PIXSELL

– Zamjenski uređaj je dobar poslovni običaj, a ne obveza prodavatelja. Mobitel na servis ne šaljite sami. Treba ga reklamirati prodavatelju jer on je dužan rješavati reklamaciju sa servisom i proizvođačem – rekla je Dunja Mak iz Savjetovališta za potrošače Osijek.

Napominje da neovisno o trajanju dobivenog jamstva od proizvođača, ako je uređaj kupila fizička osoba, tad je odgovornost prodavatelja za materijalne nedostatke proizvoda dvije godine od dana kupnje, pa ako je i jamstvo bilo godinu, kupac ipak može uređaj reklamirati prodavatelju i zahtijevati popravak.