Kada žene oglašavaju automobile na prodaju one prave atraktivnije i kreativnije fotografije od muškaraca. Do ovog podatka došli su ljudi koji stoje iza poznatog britanskog sajta „Wizzle“ na kom se oglašavaju vozila za prodaju. Stručnjaci su za ovo „okrivili“ rast Instagram kulture, popularne društvene mreže koju u mnogo većoj mjeri koriste žene.
Kvalitet i oštrinu svih fotografija koje se postavljaju na ovaj sajt za prodaju, prije objave provjerava osoblje. I, višu ocjenu redovno dobijaju one fotografije koje su napravile žene. Kako objašnjavaju, radi se zaprao o tome što se muškarci mnogo više trude oko samog opisa vozila koje prodaju, pa zaboravljaju da su slike te koje privlače, posebno pri pretragama kada se oglasi sa ljepšim slikama značajno češće posećuju.
Ovaj fenomen dodatno je objasnila i vodeća automobilska novinarka u Britaniji, Džeraldina Herbert, čiji rad se umnogome oslanja na foto i video materijale, a pored BBC-ja ona ima i svoj sajt „Automobili za žene“.
„Dovoljno je da pogledate Instagram i sve će vam biti jasno. Razne studije stalno nam ukazuju na to da su vizuelne platforme društvenih mreža mnogo više privlačne ljepšem nego jačem polu. U brojkama to izgleda ovako, od svih internet korisnika 31% žena ima Instagram nalog, dok kod muškaraca govorimo od 24%. Dok, čak 68% korisnika Instagrama čine žene”, ističe Herbert.
Zato i ima dosta smisla u tome da kada žena fotografiše automobil za prodaju, ona će učiniti sve što može da njene slike budu kreativne i atraktivne. I dok muškarci više prate uputstva sa sajta kako bi fotografije trebalo da izgledaju, žene dodaju neki svoj pečat i na to. Vas ništa ne košta da probate, a i žene stalno nešto slikaju svojim mobilnim telefonima, pa ni njima neće biti teško.