Home Društvo Dalmatinka tražila od Lidla odštetu, ostali je ismijali: “Izbriši ovu objavu da...

Dalmatinka tražila od Lidla odštetu, ostali je ismijali: “Izbriši ovu objavu da se ne sramotiš”

SHARE
U Facebook grupi Lidl Hrvatska jedna je gospođa iz Solina iznijela pomalo neobičan zahtjev…

Ona, naime, tvrdi da je tijekom kupnje skinula naočale i odložila sa strane, a da je drugi kupac iskoristio njenu nepažnju i ukrao joj naočale. Ona, sudeći po objavi, smatra da joj je Lidl dužan refundirati naočale jer se navodna krađa dogodila na “njihovom teritoriju” i da ona kao redovan kupac “financira dućan”. – prenosi Index

– Danas dok sam na frižideru u dućanu u Solinu uzimala jaja i odložila naočale kraj sebe, gospođa do ih je ukrala i odlepršala. Nakon Par trenutaka dok sam krenula prema drugom artiklu sa svog spiska shvatila sam da ih je uzela. Ne vjerujući sebi, prvo sam izbacila kupovnu košaricu i svoju torbu da ne bih nekog krivo optužila, međutim nema ih. Pri upitu Vašim zaposlenicama, njima je najvažnije bilo reći da one nisu ništa vidjele kao ni da ne mogu ništa učiniti, a BAŠ ni kamera ne vidi taj kut. Zamisli?! Zar dućani ne bi trebali štititi svoje kupce, zar ja nemam nikakva prava ni zaštitu dok sam na VAŠEM teritoriju? Kako je ovo moguće? Zar ja ne zaslužujem refundaciju od Vas, s obzirom da sam ja ta koja svojim redovnim kupnjama u Vašem dućanu financiram isti taj dućan??!!! Ovo je strašno… – napisala je.

S njom se nisu složili brojni komentatori koji su joj poručili da je sama odgovorna za svoje stvari. Rasprava je u komentarima brzo eskalirala, a ona je umjesto podrške dobila reakciju kakvoj se vjerojatno nije nadala.

“Da, prodavačice nemaju pametnijeg posla nego paziti na vaše osobne stvari. Što si neki ljudi dozvoljavaju, kao da su bogovi”, začudila se jedna žena.

“Dobra ideja, idem od boga tražiti refundaciju budući da je on kriv što je kiša pala po mojim čizmama i uništila ih”, dobila je inspiraciju druga.

“Ajde, majke ti, izbriši ovu objavu da se ne sramotiš više”, poručio joj je netko.

“Znači li to da bi ZET trebao svakom putniku refundirati krađu mobitela, novčanika ili zaboravljene stvari u javnom prijevozu? Čuvaj si stvari ili plati zaštitara da ih čuva. Dobro da i dijete ne dovedeš na čuvanje u Lidl”, bio je jedan od komentara. – prenosi Index