Home Društvo ‘Sin mi je rekao otpada plafon’: jesu li Krapinske Toplice stvarno hotel...

‘Sin mi je rekao otpada plafon’: jesu li Krapinske Toplice stvarno hotel iz pakla kako tvrde djeca iz Makarske?

SHARE

Roditelji osmaša iz Dalmacije koji su odsjeli u Krapinskim Toplicam žale se i na agenciju te traže povrat novca.

I dok hotel Toplice u Krapinskim Toplicama izvana izgleda poprilično pristojno, nelijepi su prizori koji su u dvije sobe dočekali učenike. Plijesan, uništene utičnice i razbijena stakla. Sve ove fotografije djeca su odmah poslala svojim roditeljima.

“Mene je moj sin nazvao, rekao da mu je soba grozna, da otpada plafon da imaju gljivice, da je šporko, da su razbijeni štokovi od vrata, šta ja znam, da su neka djeca imala i razbijene televizore”, kazala je Anđela Panžić, majka jednog učenika, piše Vijesti.rtl.hr.

Vodstvo hotela objasnilo je kako je dio učenika zabunom završio u sobama kojima je potrebna renovacija, te da su svi ubrzo premješteni. Ovu verziju podržava i šef lokalne turističke zajednice, čije se prostorije igrom slučaja nalaze upravu u hotelu Toplice.

“Samo mogu izraziti žaljenje ukoliko doživljaj djece tijekom boravka kod nas nije bio u skladu sa očekivanjima, a isto tako izražavam žaljenje ukoliko je netko propustio roditeljima iskomunicirati pravo stanje stvari”, kazao je Ernest Svaržić, predsjednik TZ Srce Zagorja.

Inače,kako smo se i sami uvjerili sporne sobe su uređene, a sve one ostale u kojima smo snimali izgledaju sasvim solidno. No, nakon što smo otvorili vrata soba u kojima nismo smjeli snimati, zaključili smo da na svakom katu postoji nekoliko prostorija koje su zbog lošeg stanja van uporabe. Da je hotelu hitno potrebna obnova, slažu se i dugogodišnji posjetitelji hotela.

No za krah ovog izleta roditelji najviše krive putničku agenciju, koja ih nije dovela na željenu lokaciju.Djeca su naime trebala odstati u Tuheljskim toplicama.Sada traže i djelomični povrat novac.

“Sve što se s naše strane tiče bilo u stopostotnom dijelu organizirano, a ponovno napominjem ispričavam se svima koji su putovali što je došlo do greške s naše strane u komunikaciji sa hotelom i što smo mi bili prisiljeni drugi hotel, ponavljam iste kategorizacije, ponavljam nitko nije po mom sudu bio oštećen”, kazao je Tihomir Lelas, vlasnik putničke agencije Perla.

Turistička zajednica Krapinsko – zagorske županije o cijeloj ovoj situaciji nije imala pojma, tek kada smo ih mi uputili u nju oglasio se i sam župan koji je poručio da će svoj djeci pokloniti cjelodnevne karte za kupanje u toplicama. Učenici i roditelji samo se nadaju da neće odsjesti u istom hotelu, koji je inače još na jesen trebao biti srušen.