Home Gospodarstvo KUPUJU FESTIVALSKE ULAZNICE, MOBITELE I ODJEĆU KREDITNOM KARTICOM JER SU UVJERENI DA...

KUPUJU FESTIVALSKE ULAZNICE, MOBITELE I ODJEĆU KREDITNOM KARTICOM JER SU UVJERENI DA JE BESPLATNA Mladi potpuno neinformirani o bankarskim uslugama, misle kako je riječ o novcu za stvari koje si inače ne mogu priuštiti

SHARE

Stručnjaci upozoravaju da milenijalci nisu u potpunosti upoznati sa svim obvezama prilikom podizanja svoje prve kreditne kartice. Naime, kako ističu, milenijalci nisu svjesni da uz iznos koji su potrošili na kreditnoj kartici na kraju mjeseca moraju platiti i nastale kamate.

MoneySuperMarket otkriva da mladi, koji u sve većoj mjeri predaju zahtjeve za otvaranje kreditnog računa nisu svjesni što to zapravo znači. Navode, kako mladi žive u zabludi da su kreditne kartice odličan način kupovine stvari koje si inače ne mogu priuštiti.

-Kreditne su kartice postale ‘minsko polje’ za mnoge mlade koji nisu svjesni troškova koje te usluge nose sa sobom. Oni nisu svjesni činjenice da kreditne kartice ne znače ‘besplatno’ sredstvo plaćanja, te smatraju da trebaju platiti samo ono što potroše – objašnjava Krevin Pratt, stučnjak za zaštitu potrošača iz MoneySuperMarketa.

Pratt upozorava, kako su upravo mladi u dobi od 18 do 24 godine najranjiviji. Oni nisu svjesni opasnosti koji kreditne kartice nose sa sobom, a posebno ako svoja dugovanja ne podmire na vrijeme.

Kako prenosi Telegraph, mladi, kreditne kartice najčešće koriste za kupovinu stvari koje si najčešće ne mogu priuštiti poput novih mobitela, odjeće, a u posljednje vrijeme, nove račune otvaraju upravo zbog odlaska na svjetski poznate festivale čije su cijene u posljednjih 10 godina porasle i za 320 posto. Upravo zbog ovog trenda, u Britaniji je u travnju i svibnju zabilježen porast zahtjeva za otvaranje novih računa za 74 posto.

Usporedbe radi, cijene ulaznica jednog od najiščekivanijeg festivala u Splitu, Ultra Europa, kreću se od 450 kuna za jednodnevnu ulaznicu, pa sve do visokih 2.620 kuna za trodnevnu VIP ulaznicu čija je cijena i više nego nedostižna za mnoge mlade ljude koji takve festivale posjećuju. Uzmemo li u obzir još i troškove i smještaja, prijevoza, pića i hrane taj iznos može biti i mnogo veći, prenosi Novac.jutarnji.hr