Home Politika Federalnoj televiziji netko podmetnuo vijest

Federalnoj televiziji netko podmetnuo vijest

SHARE

Sarajevski mediji jučer su objavili lažnu vijest kako je Zakonodavno-pravno povjerenstvo Parlamenta FBiH utvrdilo kako su predsjedavajuća i dopredsjedavajući Doma naroda Parlamenta FBiH, Lidija Bradara i Drago Puzigaća, prekršili Poslovnik o radu Doma naroda FBiH pozivanjem na vitalni nacionalni interes pri pokušaju svebošnjačkog nametanja Prijedloga zakona o izbornim jedinicama i raspodjeli mandata u Parlamentu FBiH te razrješenju gospodina Puzigaće s dužnosti dopredjedavajućeg Doma naroda FBiH.

“Povjerenstvo je zaključilo kako Odluka kojom se smatra da Prijedlog razrješenja Drage Puzigaće spada u pitanje vitalnog nacionalnog interesa, nije u skladu sa odredbom člana 117. Poslovnika o radu ovog doma. Povjerenstvo je, također, utvrdilo da Bradara i Puzigaća, nisu pravovremeno obavijestili izaslanike u pisanoj formi o svojoj odluci, o pozivanju na vitalni nacionalni interes, zbog Zakona o izbornim jedinicama i broju mandata Parlamenta FBiH, niti su obrazložili koji od vitalnih nacionalnih interesa je predviđenih poslovnikom je povrijeđen”, objavili su sarajevski mediji navodni stav spomenutog Povjerenstva.

No, Dnevnik.ba doznaje kako je riječ o lažnoj vijesti te da se sjednica zapravo nije ni održala.

Naime, sjednica Povjerenstva jest trebala biti održana 30. srpnja ove godine, ali nije bilo kvoruma za odlučivanje. Na zakazanoj sjednici su se pojavili Jasenko Tufekčić, Predrag Kojović, Ante Boras i Jasmin Terović, kao i Bradara kao predsjedavajuća Doma.

U Zapisniku koji je u posjedu portala Dnevnik.ba jasno stoji kako je Tufekčić, kao predsjednik Povjerenstva, konstatirao da ne postoji kvorum za odlučivanje s tim što su se prisutni složili da se predložene točke dnevnog reda razmatraju u formi prijedloga.

K tomu, dalje stoji kako je na insistiranje Kojovića u Zapisnik ušlo ”da ne postoji kvorum te da je ovo radno-konzultativni sastanak”.

Isto tako, problematičan je i sam Zapisnik u kojem je na više mjesta napisano kako je Zakonodavno-pravno povjerenstvo nešto usvojilo, ali sjednica uopće nije održana zbog nedostatka kvoruma, nego je održan radno-konsultativni sastanak.

Odgovornost za to snosi Jasenko Tufekčić s obzirom na to da je on predsjednik spomenutog Povjerenstva. Tufekčić je time u zabludu doveo i bošnjačke medije koji su cijelu stvar predstavili na način da su nekakve odluke donesene, što jednostavno nije istina.

Ovo je potvrdio i Ante Boras, član Povjerenstva koji je kazao kako sjednica nije održana te mu nije jasno o čemu danas pišu sarajevski mediji.

“U Poslovniku o radu Doma naroda jasno stoji da ukoliko više od jednog predsjedavajućeg ili dopredsjedavajućeg Doma naroda smatra da neki zakon spada u pitanja od vitalnog nacionalnog interesa, definirano u članu 115. ovog Poslovnika, zakon će biti uvršten u dnevni red Doma naroda kao pitanje od vitalnog interesa. Također, isto tako stoji da ‘ako samo jedan predsjedavajući ili dopredsjedavajući tvrdi da zakon spada u pitanja od vitalnog interesa, većina odgovarajućeg kluba može proglasiti da je riječ o pitanju sa liste vitalnih interesa. U tom slučaju će se slijediti procedura opisana u članu 118. ovog poslovnika'”, pojasnili su iz ureda Lidije Bradara.

Isto tako, iz Bradarina ureda su upozorili kako nije bilo kvoruma za održavanje sjednice Zakonodavno-pravnog povjerenstva, te im nije jasno zašto sarajevski mediji u javnost plasiraju lažne informacije, prenosi Bljesak.info