WhatsApp, Facebookova aplikacija za razmjenu poruka uskoro će početi naplaćivati slanje komercijalnih poruka. Pokušaj je to internetskog diva da ostvari zaradu s ovim servisom, nakon što su se morali uložiti dodatni novci u pojačavanje sigurnosti WhatsAppa.
Facebook je za razliku od Messengera odlučio WhatsApp više usmjeriti prema poslovnom segmentu. Pojedine tvrtke koristit će baš ovaj servis kako bi poslali svoje bitne informacije, poput vremena dolaska nekog proizvoda ili usluge, ili reklamirali novu uslugu, a svaki potvrđeni prijem bi se naplaćivao tim tvrtkama. Facebook to ne radi »napamet« i bez pripreme, jer je po stranim medijima već potvrđeno kako će prijevoznički servis Uber te turistička stranica Booking.com koristiti baš ovaj način kako bi došli do svojih klijenata.
Cijena će biti u vrlo velikom rasponu, od pola centa do čak devet centi po jednoj poruci, što zapravo i nije nizak iznos. Razlike će nastajati jer neće biti jedinstvena svjetska cijena, već će se razlikovati od države do države. Za usporedbu, ovaj najviši iznos od devet centi viši je od cijena većine SMS-ova u Hrvatskoj. No, Facebookove analize govore kako se oko tri milijuna tvrtki na ovakav sličan način trenutno koriste WhatsAppom te smatraju kako tu postoji dovoljna niša za njihove usluge, koje bi u konačnici trebali dovesti do rasta prihoda.