Home Zanimljivosti Splitski odvjetnik upravo je u prodaju pustio ‘Kremu za jaja’: Da, to...

Splitski odvjetnik upravo je u prodaju pustio ‘Kremu za jaja’: Da, to je stvarno krema za testise. Od nje su mekani, rashlađeni i mirisni. Zarada nam uopće nije bitna

SHARE

Jedva koji mjesec prije no što je nastupio aktualni studeni, inače deklariran kao “mjesec borbe protiv raka prostate”, zagrebački Splićanin Ivan Buljan (43) sa svojim je radnim timom osmislio proizvod kojim će podržati rečenu akciju. Krema jednostavno nazvana “Krema za jaja”, doduše, nije medicinski nego kozmetički proizvod, no barem na svojevrsnoj ritualnoj razini podiže svijest o zdravlju tog dijela muške anatomije, a rezultat je svakako blagotvoran za opće psihofizičko stanje, rekli bismo.

Da, dobro ste razumjeli, čovjek je u maloj manufakturi proizveo kremu, jedinstvenu ne samo na domaćem, nego i na inozemnom tržištu, budući da sličnih “generičkih proizvoda” zapravo i nema, odnosno nisu u širokoj primjeni. E, sad bismo se mogli nadovezati na staru narodnu o bahatome koji, s oproštenjem, “kad masla ima, i muda njima maže”, ali u duhu suvremenih estetskih standarda ipak je uporaba ovakve kreme (koja će svojom specijaliziranom recepturom delikatnu kožu testisa učiniti besprijekornom), itekako opravdana.

– Naša mala tvrtka “Ulola” jedan je od pionira proizvodnje krema na prirodnoj bazi na domaćem tržištu, i ta tradicija već puni skoro dva desetljeća. Ovo nije prvi, rekao bih, izrazito funkcionalan proizvod, budući da smo dosad već plasirali na tržište liniju preparativnih proizvoda namijenjenih dijabetičarima. Osobe s tom dijagnozom imaju, naime, počesto osjetno sušu i grublju kožu, posebice pojedinih regija. U Hrvatskoj, nažalost, živi više od tristo tisuća “šećeraša”, pa je mnogima rečena linija krema uvelike olakšala nošenje s nuspojavom njihove bolesti – prisjetio se Buljan, inače po formalnoj profesiji odvjetnik te vlasnik nekolicine odvjetničkih ureda u Hrvatskoj, Argentini i Italiji, specijaliziranih za promet nekretninama i trgovačko pravo.

Ipak, bez obzira na svoj primarni angažman, puno je ljubavi unio i u ovaj svojevrsni hobi, te suradniku Anti Kaurinu prepustio vođenje proizvodnje na zagrebačkim Ravnicama.

Anto Kaurin je, k tomu, osmislio i recepturu osebujne, revolucionarne muške kreme, koja u osnovi nije nimalo bizarna.

Naime, znamo da se proizvođači krema za lice namijenjenih ženama počesto “utrkuju” u nastojanjima da svoj proizvod učine što osebujnijim kako bi ga lakše brendirali i prikazali privlačnijim. Tako ta paleta proizvoda za “udarnu” ciljanu skupinu – žene, dakle – vrvi zlatnim listićima, kavijarom, česticama dijamanta, pa čak i konjskom krvi, posteljičnim materijalom, spermom… Tako barem piše ili se, gdješto i agresivno, oglašava.

U slučaju “kreme za jaja”, pak, nema ni primisli o tome.

– Udarni sastojak je provitamin A (beta-karoten) iz ulja mrkve, te ricinusovo ulje i ulje pamuka. Znate, testisi vole mekoću, nježnost, pa je taj “pamučni dodir” bitna komponenta – u polušali će Buljan, ozbiljno dometnuvši da su svi sastojci pomno birani, i k tomu domaćeg i organskog porijekla.

Krema namijenjena koži testisa navodno ima učinak blagog rashlađivanja, ugodna je mirisa zahvaljujući primjesi eteričnog ulja, a pakiranje od sedamdeset i pet mililitara tek je neznatno skuplje od prosječne kreme za ruke, recimo. Eh da, može se upotrijebiti i za ruke jer je lako mazivo i blagotvorno za kožu te regije, napominje naš sugovornik.

– Osnovni cilj nam nije bila, napominjem, zarada nego inovacija u svrhu podizanja svijesti o važnosti genitalnog zdravlja muškarca, te skretanje pozornosti na značaj prevencije i rane dijagnostike – Buljan će.

U tom smislu, slogan “počeši se s razlogom”, mogli bismo dopuniti novim, i prigodno poručiti: “namaži se s razlogom”.