Namex vikend

82 DANA NAKON VELIKE TRAGEDIJE U HERCEGOVINI: Iz Austrije se javio brat poginulog strojovođe i tvrdi: “Moj brat je ubijen”

Mirnu ljetnu noć 23. kolovoza u Jablanici prekinuo je prasak od stravičnog sudara dva teretna voza “Željeznica FBiH”.

Te kobne noći na mjestu su poginuli strojovođe Jasmin Ćerenić, Fehmin Turčinović, a nekoliko dana poslije, od zadobivenih ozljeda preminuo je i Haris Karić. Božidar Jurenić uspio je iskočiti iz vlaka, piše Avaz. 

Puna brzina

Tužiteljstvo Hercegovačko-neretvanske županije, koje vodi istragu, ni 82 dana nakon nesreće nema nikakve informacije o uzrocima velike tragedije.

Muk je i u “Željeznicama FBiH”!

S druge strane, Nermin Turčinović, brat Fehmina Turčinovića, jednog od poginulih strojovođa, kaže za “Avaz” da je razočaran odnosom nadležnih prema ovoj nesreći.

– Bojim se da ovaj slučaj željezničke nesreće, u kojoj su trojica izgubila glave, među njima i moj brat Fehmin, ne završi kao slučajevi Dženana Memića i Davida Dragičevića. Nitko ovdje nema nikakve odgovornosti – kaže Nermin Turčinović, koji se Avazu javio iz Austrije, gdje živi i radi.

Stravična nesreća dogodila se 23. avgusta Stravična nesreća dogodila se 23. kolovoza

Dok čeka odgovore na brojna pitanja o pogibiji svog brata, Nermin ne želi izlaziti u javnost s dokazima, koje je, kako kaže, sam pribavio.

– Da se ovo dogodilo na Zapadu, sve bi bilo riješeno za 24 sata. Moj brat je, praktično, ubijen! On je bio u vozu koji je stajao u Jablanici. Voz koji je išao iz pravca Mostara, naletio je na njih pri punoj brzini i dogodilo se ono što se dogodilo. Netko je mašinovođi rekao da ima prolaz – drhtavim glasom govori Nermin.

Ko je kriv

Gubitak brata, kaže, ništa ne može nadoknaditi.

– Ali, hoću da istina izađe na vidjelo. Ako je neko kriv, neka odgovara. Postoji više verzija, imam mnogo informacija, fotografija, sve sam pribavio. Skretnica je bila okrenuta na voz u kojem je bio moj brat. Dosta materijala imam, ali čekam da vidim šta će Tužilaštvo uraditi – kaže Turčinović.

Jedna od teorija

Jedna od teorija koja se spominje jeste da je do sudara vozova došlo i zbog toga što na tom dijelu pruge nisu radili autostop uređaji.

Ugrađeni autostop uređaji trebaju, naime, upozoriti strojovođu da smanji brzinu vlaka, da zaustavi vlak naglim kočenjem ako strojovođa ne postupi prema proceduri, odnosno ako iz bilo kojeg razloga prolazi pod crvenim svjetlom.

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)