Home Crna kronika Opet krš i lom na obilaznici: Razlozi su ljudski faktor i raskrižje...

Opet krš i lom na obilaznici: Razlozi su ljudski faktor i raskrižje u mraku

SHARE

U utorak navečer, oko 17.30 sati, opet smo bili primorani izvještavati o još jednoj prometnoj nesreći na vodičkoj obilaznici. Na sreću, ova je prošla bez težih posljedica za sudionike.

Na srimarskom raskrižju obilaznice, odnosno Jadranske magistrale sa županijskom cestom koja vodi prema “Haciendi” i Vodicama došlo je do sudara triju osobnih automobila, svi šibenskih registracija, a lakše su ozlijeđeni 26-godišnji vozač Renault Clia, 49-godišnji vozač Audija i 39-godišnji vozač BMW-a. Liječnička pomoć pružena im je u šibenskoj bolnici te su pušteni na kućnu njegu.

Policijskim očevidom je utvrđeno da je nesreću skrivio vozač Renault Clia, koji se neprilagođenom brzinom kretao obilaznicom prema Šibeniku te je došavši do raskrižja, kako bi izbjegao vozilo koje je u tom trenutku skretalo prema Vodicama, prešao u suprotni trak i udario u Audi koji je čekao na skretanje u Vodice. Od siline udara, Renault Clio se odbio te se potom sudario s BWM-om koji se također kretao prema Šibeniku.

Protiv vozača Renault Clia policija je podnijela nalog Općinskom državnom odvjetništvu zbog izazivanja prometne nesreće.
Dakle, i ovu prometnu nesreću prouzročio je ljudski faktor, odnosno kako je to policijskim očevidom utvrđeno – neprilagođena brzina.

Međutim, do ove prometne nesreće možda ne bi došlo da je osvijetljeno raskrižje, no rasvjete nema. Naime, i prometni stručnjaci, te brojni vozači stalno upozoravaju na neosvijetljenost, a time i nepreglednost raskrižja obilaznice s cestama prema Vodicama, posebno kad je kišno vrijeme.

Ni na zapadnom izlazu s obilaznice prema Vodica (raskrižje s pirovačke strane), ni na istočnom križanju (sa srimarske strane) nema rasvjete.

Nakon brojnih prometnih nesreća otkako je vodička obilaznica prije nepunu godinu puštena u promet, kao i medijskih napisa o njezinoj pogibeljnosti, Hrvatske ceste su krajem prošle godine obavile određene radove na povećanju sigurnosti prometa.

Postavljene su zaštitne ograde, napravljena je dodatna horizontalna i vertikalna signalizacija te je instaliran uređaj za nadzor brzine. No, na križanjima – crnim točkama obilaznice, u sklopu podizanja prometne sigurnosti nije postavljena rasvjeta.