Tyler “Ninja” Blevins je najpopularniji profesionalni igrač videoigara na svijetu koji mjesečno zarađuje više od pola miliona dolara tako što uživo “streama” svoje igranje.
Uspio je zahvaljujući popularnosti igre Fortnite: Battle Royale, koju trenutno igra više od 200 miliona ljudi na svijetu.
Ninjin kanal na Twitchu prvi je koji ima više od 10 miliona pratitelja, a na YouTube ih je prikupio više od 20 miliona. Iako je milione počeo zarađivati prošle godine, aktivno igra još od 2009, s fokusom na Halo franšizu.
Danas je ovaj 27-godišnjak jedno od najpoznatijih lica među omladinom – bio je prvi igrač videoigrica koji je bio na naslovnici ESPN magazina, pomogao je spustiti slavnu novogodišnju kuglu na Times Squareu…
Ninja igra dnevno oko 12 sati u svom podrumu, i svoje podvige prenosi na Twitchu – prihvata donacije, u interakciji je s korisnicima s kojima na ličnoj bazi komunicira dok igra i streama. Zahvaljujući 12-satnim igrama, zarađuje više od pola miliona dolara mjesečno. Nosi i titulu najboljeg igrača Fortnitea na planeti.
U decembru je svakog dana dobio, u prosjeku, oko 12 hiljada novih pratitelja na Twitchu, a jedina kritika je to što puno psuje, a rječnik često “začini” i rasističkim komentarima – pa je obećao da će se kontrolirati, koliko može.
Ninja zarađuje od korisnika Twitcha koji plaćaju “pretplatu”, a njega prati više od 160 hiljada ovakvih korisnika. Ninja zarađuje 2,5 dolara od svakog od njih, a jednom je dobio i 40 hiljada dolara donacije.
Ovog mladića sada su kontaktirali i Red Bull, Uber Eats te NZXT, koji mu plaćaju da promovira njihove proizvode.
Fortnite je online-multiplayer videoigra koju su razvili razvojni studiji Epic Games i People Can Fly. Izdavač je Epic Games. Plaćena rana inačica video igre je objavljena 25. jula 2017, za Microsoft Windows, PlayStation 4, MacOS i Xbox One, no svoju popularnost je dostigla 2018, nakon što je omogućeno besplatno igranje.
Svaki meč u Fortniteu sadrži oko 100 ili više igrača. Kada meč započne igrači padaju iz “letećeg autobusa” koji prelazi preko polovine karte. Nakon slijetanja, njihov cilj da što prije nađu oružje i da eliminiraju ostale igrače. Cilj igre nije samo pucanje, veliki značaj također zauzima i građenje baza što igračima omogućava da se lakše snađu ili sakriju od ostalih igrača.