Prije nekoliko dana u suradnji Vakufske banke i portala oreabazaar.com, dodijeljene su nagrade poduzetnicama čiji su brandovi izglasani za najbolje na OREA platformi online prodaje.
Ova društveno odgovorna kampanja pokrenuta je povodom Dana žena, a prvo mjesto osvojila širokobriježanka Sanja Bošnjak, sa svojom online radnjom “SJEWELRY”.
Nagrade su dodijelili Amra Silajdžić- Džeko, članica OREA tima, Denis Čivgin, predsjednik Uprave Vakufske banke i Adnan Bogunić, član Uprave Vakufske banke.
-Nemam riječi kojima bih se opisala trenutak spoznaje da je SJewelry osvojio prvu nagradu. Nakon par sati, kada se sve malo slegnulo, shvatila sam da je to priznanje za naš dosadašnji rad, ali i poticaj da budemo još bolji, rekla je tom prilikom za Hercu Sanja Bošnjak.
Kako ste se odlučili podići odnosno plasirati svoj brand SJewelry na Orea online platformi?
-Svjesni smo kako je budućnost prodaje u online trgovinama, odnosno web shopu čijem su razvoju doprinijeli internet i globalizacija. Jedan od takvih je upravo OREA Bazaar, iza kojeg stoji Amra Silajdžić Džeko, simbol mlade i uspješne žene, zbog čega se ni trenutka nismo mislili u uspješnost platforme OREA Bazaar.
Koje su prednosti online prodaje?
-Postoje mnoge prednosti, a neke od njih su: niži administrativni troškovi, proces prodaje se odvija automatizmom, jasno uz sliku opisan svaki proizvod čime je olakšana komunikacija s kupcima, možete brzo dodavati nove proizvode kao i stare mijenjati, dostupnost 24/7, jednostavniji način prodaje u inozemstvu, te mjerljivi rezultati kao što su posjećenost trgovine, najprodavaniji proizvodi, demografska i dobna analiza kupaca.
Kažimo nešto i o vašem brandu SJewelry za one koji su manje upoznati s tim. Kako ste krenuli s izradom svojih proizvoda i koje sve on proizvode uključuje?
-SJewelry brand je nastao iz ljubavi prema nakitu, kao i same želje da jednog dana pokrenem nešto svoje. Cjelokupan asortiman nakita je izrađen od srebra 925 i pozlate srebra 925, koji uključuje ogrlice, narukvice, naušnice i prstenja, kaže nam Sanja te dodaje kako je potrebno dosta truda i vremena kako bi se došlo do željenih rezultata.
-Proizvodnja nakita zahtjeva dosta truda i vremena, od samog dizajniranja proizvoda, njegove izrade, pakiranja, dizajna ambalaže, fotografiranja, svakodnevnih objava na društvenim mrežama, komunikacije s kupcima, distribucije te na kraju procjene potrošačkog prihvaćanja proizvoda.
S obzirom na dobru organizaciju vremena i tim s kojim surađujem, bez problema sve stižem i uz to uredno obavljam svoj primarni posao u osiguravajućem društvu Central osiguranje d.d.
Kako vidite žensko poduzetništvo na ovim prostorima?
-Prema podacima Zavoda za statistiku BiH žensko poduzetništvo u BiH još uvijek je nedovoljno zastupljeno, iako postoje mnogi projekti javih i privatnih institucija koji ga zaista financijski potpomažu. Smatram da su žene u BiH sposobne i poduzetne i da svaka može razviti svoju ideju u uspješan projekt, ukoliko zaista vjeruje u njega. Jedan od takvih primjera je i svima poznata Beauty by Ines, koja je svojim radom i vjerom u sebe postigla zavidan uspjeh.
Jedan mali savjet za sve one koji nešto pokušavaju stvoriti vlastitim rukama, nešto originalno s lokalnom etiketom?
-Ako zaista volite ono što radite, budite u tom najbolji, kad tad će vas netko prepoznati,kazala je Sanja Bošnjak na kraju razgovora za Hercu.