Home Tech EroGag pokrenuo “Mamiparu”: Prva hercegovačka online platforma za male proizvođače i ponuditelje...

EroGag pokrenuo “Mamiparu”: Prva hercegovačka online platforma za male proizvođače i ponuditelje usluga

SHARE

Mamipara je prva hercegovačka online platforma za male proizvođače i ponuditelje usluga na ovom području. Osnivači ove platforme shvatili su da u vremenu krize zajedničkim snagama mogu potaknuti domaću proizvodnju te na taj način pomoći ljudima oko sebe, kao i svojim najbližima.

S obzirom da je Mamipara projekt eroGAG-a, njena najveća vrijednost leži upravo u tome što će, u ovo krizno vrijeme, oni koji se priključe platformi i predstave na najbolji način, mogu dobiti besplatan oglas na društvenim mrežama eroGAG-a koje ukupno broje više od 200.000 pratitelja, i to uglavnom iz Hercegovine.

U intervju za Vrisak.info vlasnici Mamipare otkrili su nam kako je sve počelo.

Što vas je dovelo na ideju pokretanja online platforme “Mamipara”?

Politička sastančenja koja traju tjednima, silne gospodarske mjere koje se donose isto tjednima, jalovost sustava koji ne može zaštiti svoje građane, pogotovo one kojima je najpotrebnije. Običnom čovjeku su potrebne konkretne stvari.

Kako biste opisali projekt “Mamipara”? Što ga čini unikatnim na našem tržištu?

Potpuno besplatna online platforma koja će svim snagama nastojati objediniti hercegovačko selo i grad, povezati proizvođače i krajnje potrošače, mislimo da eroGAG kao brand sa svojih 200,000 pratitelja na društvenim mrežama može iznijedriti jedan ovakav projekt i poslužiti kao dobar poligon za besplatno oglašavanje i onih tzv. “najmanjih” pred ovolikom publikom. Trenutno je sve u testnoj fazi, ali se paralelno radi na potpuno novom sustavu koji će nuditi dodatne funkcionalnosti.
Koliko su domaći trgovci prepoznali koristi koje im u poslovanju može donijeti web-trgovina?
To tek treba vidjeti. Hercegovina je malo tržište i do sada je kao takva bila malo zanemarena od velikih igrača, što je i logično u neku ruku. Zato je ovo možda i dobra prilika da se odradi taj prijelaz. Lakše je nadvladati tu barijeru nepovjerenja u web-trgovinu kad su sve uključene strane naši domaći ljudi. Kad nam neće drugi da naprave morali smo sami sklepati nešto iza kuće. U prvih tjedan dana imamo više od 90 prijava što je zaista fantastična brojka.
Koje karakteristike proizvod mora imati kako bi mogao postati dio vašeg web shopa?
Sve mora biti domaće, proizvedeno na našim poljima ili, ukoliko je samostalni rad, proizvedeno našim rukama.
Koji su vaši ciljevi trenutno u vremenu krize u kojoj se nalazimo?
Želja nam je da Hercegovac, kad osjeti potrebu nešto kupiti, Mamipara bude njegov prvi izbor jer na taj način će pomoći svojoj zajednici i, nadamo se, početi razvijati trajnu sklonost domaćem tržištu što je uvijek pozitivna stvar.
Može neki savjet našim čitateljima?
Iskoristite svoja znanja i kompetencije u onome u čemu ste najbolji i jačajte svoju zajednicu. Vrijeme je da se vrate ovi što su otišli.
Izvor: Vrisak.info