Home Regija Oglas koji je zgrozio ljude: Što poslodavac traži za plaću od 834...

Oglas koji je zgrozio ljude: Što poslodavac traži za plaću od 834 KM

SHARE

Mnogima danas nije lako da nađu odgovarajući posao ili uopće da nađu bilo kakav posao od kog će moći da žive. A sve bude teže kad se naiđe na poslodavce koji nerijetko odu predaleko u svojim zahtjevima.

Jedan oglas s portala poslovi.infostud.com nedavno je privukao veliku pažnju među Srbima jer se u njemu, kako kažu, traži nerealno mnogo od potencijalnog zaposlenog, a pritom to ne prati visina najavljene zarade.

Pa što se kaže u tom oglasu firme iz Novog Sada za administrativnog suradnika u knjigovodstvu?
Ako imate jake liderske vještine i nevjerojatno ste organizirani, vođeni procesima i dobri sa podacima/tabelama/praćenjem… ovo bi mogao biti vaš posao iz snova. U pitanju je mesto suradnika za administrativne poslove.

„Imamo viziju da ova osoba jednog dana izraste u našeg menadžera za sve operacije u firmi… tako da tražimo snažan liderski potencijal“, poručuje poslodavac, prenosi Nova.

A do tada, što sve taj zaposleni, ako dobije posao, treba da radi?
1) Administracija

Apr – Priprema dokumentacije za promjene vezane za klijente

Porezna – priprema zahtjeva za listing, uvjerenja i praćenje statusa

Banke – priprema potvrda i zahtjeva

Priprema dokumentacije za teren

Arhiviranje online i papirne dokumentacije

Mjesečni backup – drive, trello

2) Ured

Nabavke materijala i inventara

Poručivanje Jgsp markica za prijevoz

Javljanje na telefon i služenje pića

Slanje i prijem pošte

3) Sistemi

Ažuriranje podataka o klijentima – trello tabla, malichimp, drive brojač

Evidencija godišnjih odmora suradnika u firmi

Pravljenje i ažuriranje SOP-ova (standardnih operativnih procedura) za sve aktivnosti koje se rade u firmi

Nedjeljno popunjavanje KPI tabela sa ključnim pokazateljima“.

Onda ne čudi što su se mnogi šokirali kada su vidjeli ovaj spisak traženih obaveza.

Pritom, ukoliko niste sigurni da li je tako nešto za vas, poslodavac dalje objašnjava za koga taj posao nije.

„Ako dobijemo vašu nekvalificiranu prijavu i utvrdimo da očigledno niste pročitali ovaj opis posla, nikada više nećete moći da se prijavite za budući posao u našem timu. Zato se prijavite samo ako ste ozbiljan kandidat. Ako niste voljni da date sebe firmi 100%, i volite da imate više poslova, ovo nije za vas. Ako niste voljni da radite vikendom, ili nekoliko dodatnih sati jer ste potrebni timu, ovo nije za vas. Ako ne volite da naporno radite, radite brzo i surađujete u timskom okruženju, nemojte se prijavljivati. Ako ne možete da se nosite sa zahtjevnim okruženjem u kojem će vaš izvršni direktor (Dejan) biti strog prema vama kada vam daje konstruktivnu kritiku za vaše veće dobro, ovo nije za vas.“

A za koga onda jeste taj posao?
Evo što se kaže dalje u oglasu:

„Poželjno je prethodno iskustvo na administrativnim pozicijama. Ako želite da budete dio vrijednog i brzo-rastućeg tima, ovo je za vas. Ako ste voljni da se date 100%, dugoročno u naredne 3+ godine s našim timom, ovo je za vas. Ako ste lojalni i želite da imate dugoročnu vezu sa svojim poslodavcem koji će vas godinama tretirati i nadoknađivati na pravi način, ovo je za vas.“

„Početna zarada na ovoj poziciji je 50.000 dinara (834 KM), sa poticajnim bonusima koji će povećati vaš prihod za 10-30 tisuća dinara mjesečno u narednih nekoliko mjeseci. Ako ste došli do ovog dijela teksta, to znači da ste i dalje zainteresirani za ovu poziciju. Ako jeste, uradite sljedeće (nepoštovanje ovih koraka potpuno će dovesti do vaše diskvalifikacije): snimite 3-minutni video (ne više) i otpremite ga na Youtube kao video koji nije na listi (uvjerite se da ćemo moći da ga pogledamo i da nije privatan). Unutar videa odgovorite na ova pitanja: reci mi nešto o sebi; zašto bismo vas zaposlili; opišite svoje iskustvo na prethodnom poslu ako ste imali; opišite slučaj u kojem ste pokazali veliku pažnju na detalje; objasnite zašto vjerujete da ćete napredovati u brzom, teškom, kritičnom okruženju koje vas tjera da rastete“, kaže se u ovom prilično šokantnom oglasu.