Na temelju članka 6. Odluke o Zakupu javno prometnih površina („Službeni glasnik Grada Imotskog“ broj 7/20) i Odluke gradonačelnika Grada Imotskog KLASA: 610-01/23-01/04 URBROJ: 2181-3-02/01-23-1 od 10. studenoga 2023. godine, pročelnica po ovlaštenju Jedinstvenog upravnog odjela Grada Imotskog, dana 17. studenoga 2023. godine objavljuje
JAVNI POZIV
za prikupljanje ponuda za prikupljanje p onuda za zakup kućica za obavljanje ugostiteljske djelatnosti za vrijeme manifestacije „Božić u Imotskom 2023“
- Predmet Javnog poziva je davanje u zakup jedne montažne drvene kućice dimenzije 2,8 m x2,8 m te tri montažne drvene kućice dimenzija 2,8 m x 1,8 m na unaprijed određenim lokacijama na Trgu Matice hrvatske u Imotskom u okviru održavanja manifestacije „Božić u Imotskom
2023“. Lokacije kućica prikazane su na položajnoj skici koja je sastavni dio ovog Javnog poziva. - Kućice se daju u zakup za vrijeme od 16. prosinca 2023. godine do 2. siječnja 2024. godine.
- Jedinični iznos zakupa za kućice za čitavo vrijeme trajanja zakupa, tj. za vrijeme trajanjamanifestacije „Božić u Imotskom 2023“ iznosi ukupno kako slijedi za svaku od 4 (četiri) kućice za ugostiteljsku djelatnost: početna cijena iznosi 1,00 EUR. Neposredno ispred sajamske kućice za ugostiteljstvo zakupnik može postaviti najviše četiri (4) visoka barska stola pravokutnog ili kvadratnog oblika koji su dimenzija najviše 80 cm x 80 cm ili isto toliko okruglih stolova najvećeg promjera 80 cm, te ukupno osam visokih barskih stolica ispred svake kućice, kako je to prikazano na položajnoj skici.
- Zakupnik smije koristiti isključivo plinske grijalice. Zakupniku nije dozvoljeno na vanjskim površinama ispred sajamske kućice postavljati vlastite uređaje i opremu bez odobrenja Organizatora.
- Pravo podnošenja ponude imaju pravne i fizičke osobe koje ispunjavaju zakonom propisane uvjete za obavljanje ugostiteljske djelatnosti.
Ponuditelj koji zadovolji kriterije i uvjete iz ovog Javnog poziva može ostvariti pravo na zakup samo jedne kućice. - Uvjeti Javnog poziva za koje se podnosi ponuda su:
- dokaz o registraciji za obavljanje ugostiteljske djelatnosti,
- prigodna ugostiteljska ponuda
- Ponuda mora sadržavati:
a) naziv/ime i prezime ponuditelja (adresa sjedišta/prebivališta, ime i prezime odgovorne osobe, telefon, e-mail, broj žiro računa – IBAN i naziv banke),
b) ponuđeni iznos zakupa u kunama za sajamsku kućicu bez PDV-a,
c) detaljni opis vrste ponude koja se nudi, asortiman jela, pića, napitaka i drugih sadržaja. Proizvodi i usluge u odnosu na koje je prihvaćena ponuda bitan su element Ugovora o zakupu sajamske kućice, pa ako zakupnik bude nudio proizvode i usluge različite od onih koje je naveo u svojoj ponudi, Organizator može raskinuti Ugovor o zakupu sajamske kućice uz zadržavanje uplaćenog iznosa, te uz isključivanje zakupnika iz predmetne manifestacije.
Uz ponudu je potrebno priložiti:
a) za pravne osobe: rješenja o upisu u sudski registar,
b) za obrtnike: izvadak iz obrtnog registra, obrtnica ili rješenje o upisu u obrtni registar
(ponuda fizičke osobe obrtnika čiji je obrt u mirovanju neće se razmatrati),
c) za udruge: Rješenje Upravnog odjela za opću upravu Županije Splitsko-dalmatinske,
d) za obiteljska poljoprivredna gospodarstva: Rješenje o upisu u upisnik obiteljskih poljoprivrednih gospodarstava,
e) za slobodna zanimanja: Rješenje o upisu u registar djelatnosti od nadležnih tijela,
f)Potvrdu porezne uprave o nepostojanju duga (za sve prijavitelje). - U trenutku podnošenja prijave na ovaj Javni poziv Ponuditelj ne smije imati nepodmirenih dospjelih dugovanja prema Gradu Imotskom, što će se utvrditi provjerom u Odsjeku za financije, računovodstvo i proračun Jedinstvenog upravnog odjela Grada Imotskog. Ukoliko se utvrdi postojanje duga, ponuda prijavitelja smatrat će se nepotpunom i neće se uzeti u razmatranje.
- Razmatrat će se ponude pristigle zaključno do 30. studenog 2023. godine do 12.00 sati. Nepravovremene i nepotpune ponude neće se uzimati u razmatranje.
- Kriterij za izbor najpovoljnije ponude je najviši ponuđeni iznos za zakup sajamske kućice, pod uvjetom da ponuditelj u svojoj ponudi nudi autohtone i raznovrsne proizvode i usluge koje su sadržajno vezane za božićno-novogodišnje blagdane. Ukoliko dva ili više ponuditelja ponude isti početni iznos zakupnine, Povjerenstvo za provedbu Javnog poziva provest će javno nadmetanje (licitaciju).
- Ponude se podnose neposredno na adresu:
GRAD IMOTSKI
Jedinstveni upravni odjel
Ante Starčevića 23
IMOTSKI s naznakom „za Javni poziv – zakup kućice“ NE OTVARATI! - Javno otvaranje pristiglih ponuda bit će dana 1. prosinca 2023. godine u 10:00 sati u Gradskoj vijećnici Grada Imotskog. Odluku o odabiru ponuditelja donosi Povjerenstvo.
- Nakon javnog otvaranja ponuda, odabrani ponuditelji će se obavijestiti putem mrežne stranice Grada Imotskog. Odabrani ponuditelji bit će pozvani na sklapanje Ugovora o zakupu.
- Prije potpisivanja ugovora svaki odabrani ponuditelj dužan je uplatiti ponuđeni iznos zakupnine za montažnu kućicu (avansno plaćanje) na račun Grada Imotskog IBAN: HR4223900011815500003 kod HPB d.d., uz Poziv na broj: HR68 5738-OIB uplatitelja. Ukoliko odabrani ponuditelj avansno ne uplati ponuđeni iznos zakupnine gubi pravo na potpis ugovora, Povjerenstvo će na osnovu rezultata javnog otvaranja ponuda i utvrđene rang liste, na potpisivanje ugovora pozvati sljedećeg rangiranog ponuditelja te s istim potpisati ugovor o zakupu kućice na iznos zakupnine koji je ponudio na licitaciji ili ako nije licitirao na iznos koji je naznačio u svojoj ponudi.
- Svi korisnici kućica obvezni su pridržavati se radnog vremena sukladno odlukama Grada Imotskog, te propisa o javnom redu i miru polazeći od posebnosti ove manifestacije i prigode.
Svi korisnici kućica obvezni su tijekom čitavog trajanja zakupa i propisanog vremena biti otvoreni i obavljati djelatnost.
Odabrani ponuditelj za čitavo vrijeme trajanja zakupa, odgovoran je za održavanje kućice i pripadajuće opreme, te je dužan istu zaštititi i osigurati od krađe i drugih oštećenja. Odabrani ponuditelj je odgovoran za svu štetu koja nastane korištenjem kućica. Podzakup nije dozvoljen. U slučaju da inspekcijski ili neki drugi nadzor nadležnih tijela utvrdi nepravilnosti u poslovanju zakupnika sajamske kućice, Organizator ne snosi nikakvu odgovornost za isto. - Organizator ima pravo vršiti privremene preglede predmeta zakupa, te u slučaju uočavanja nedostataka u svezi održavanja zatražiti od odabranog ponuditelja da iste ukloni u primjerenom roku. Troškovi održavanja predmeta zakupa isključivi su trošak odabranog ponuditelja.
- Odabrani ponuditelj dužan je kućicu osloboditi od osoba i stvari nakon proteka vremena zakupa, a najkasnije do 3. siječnja 2024. godine.
