Porsche nadograđuje svoju glavnu tvornicu u Stuttgart-Zuffenhausenu za budućnost provodeći opsežne mjere rekonstrukcije i proširenja.
U budućnosti će se električni sportski automobili, kada stigne nova generacija 718 proizvoditi na tradicionalnoj tekućoj traci za Porsche sportska vozila s dvoja vrata – i to zajedno s modelima s bokser motorom. Proizvođač sportskih automobila iz Stuttgarta ulaže oko 250 milijuna eura u građevinske radove.
“60 godina Porschea 911 i 75 godina Porsche sportskih automobila: dvostruka obljetnica označava posebnu godinu za Porsche. Mjere rekonstrukcije i proširenja proizvodnje sportskih automobila u našoj glavnoj tvornici važna su prekretnica za tvornicu u Zuffenhausenu,” kaže Albrecht Reimold, član Izvršnog odbora za proizvodnju i logistiku u Porsche AG.

“Mjere konverzije omogućit će povećanu učinkovitost, najviše standarde kvalitete i mješovitu proizvodnju motora s unutarnjim izgaranjem i električnih sportskih automobila. Time ćemo započeti novo poglavlje u proizvodnji sportskih automobila u smislu pametne tvornice.”
Brojni sustavi proizvodnje sportskih automobila bit će nadograđeni tijekom građevinskih mjera. To odražava razvoj u proizvodnom procesu. Kao što je slučaj s proizvodnjom Taycana, automobili s dvoja vrata sada se također proizvode pomoću najnovijih automatiziranih vođenih vozila. Namjera je povećati kapacitet i fleksibilnost u proizvodnom procesu Porschea. Proizvodnja je također proširena kako bi uključila dodatne stolove za ispitivanje kvalitete za sklapanje vozila, te dodatna logistička područja. Sastavljanje električnog pogonskog sklopa za ono što će biti električni Macan također se integrira u postojeći pogon motora.
Najvažnije mjere na prvi pogled:
Kako bi integrirao nove proizvodne faze, Porsche je proširio proizvodnu liniju za svoje sportske automobile s dvoja vrata u glavnom pogonu. Kao što je već implementirano za proizvodnju električnog Porsche Taycana, sada će se i za njega koristiti automatizirano vođena vozila (AGV). Najnovija generacija AGV-ova zamijenit će klasičnu proizvodnu traku s “Flexiline” i time omogućiti još varijabilniji proizvodni proces – to je osobito povoljno s obzirom na buduću mješovitu proizvodnju vozila s motorima s unutarnjim izgaranjem i električnim pogonskim sklopovima na jednoj liniji.

Proizvodnja Porschea još je više poboljšala svoje upravljanje kvalitetom u sastavljanju sportskih automobila: sada uključuje nove procese sastavljanja kao i novouspostavljene stanice za osiguranje kvalitete. Slijedeći načela prvog pristupa kvaliteti s malim kontrolnim petljama, standardizirano osiguranje kvalitete i kontrolne točke odobrenja integrirane su u proizvodni proces. Upravljanje pojedinačnim kontrolnim točkama duž montažne trake počinje na kraju procesa montaže. Kako bi se osigurali optimalni pregledi vozila, prilagođen je niz procesa te je, između ostalog, ugrađen novi svjetlosni tunel.
Nakon nedavnih radova na rekonstrukciji, nizvodno područje završne obrade sada nudi jasniju organizaciju procesa i nadograđene postupke ispitivanja. To je uključivalo aktivnosti poput prilagodbe akustičnih ispitnih stolova zahtjevima električnih vozila. Osim toga, ispitni stolovi za provjeru curenja i površine potpuno su obnovljeni.
Proizvođač sportskih automobila sa sjedištem u Stuttgartu proširuje logistička područja unutar karoserijske radionice od 2022., dodajući novu zgradu na mjestu bivšeg Porsche centra na Porscheplatzu preko puta muzeja Porsche. Nakon planiranog dovršetka 2025. godine, regali s visokim nosačima koji se protežu na dva kata moći će opskrbljivati radionicu za Taycan i ostatak društva s proizvodnih traka. Skladište dijelova je potpuno automatizirano i ima skladišni volumen od cca. 35.000 kvadratnih metara. To je jednako 40.650 skladišnih mjesta za palete i kontejnere.
U tvornici u Zuffenhausenu od 2016. postoji nova tvornica za sklapanje V8 motora s unutarnjim izgaranjem za linije modela Panamera i Cayenne. Montaža električnih motora za električni Porsche Macan sada je također integrirana u ovaj centar za proizvodnju motora. Nova generacija Porsche Macana trebala bi sići s proizvodne trake u tvornici u Leipzigu 2024. godine.