Na društvenim mrežama, putem medija muslimanskih zemalja, ljudi bliskih s Islamskom vjerskom zajednicom, ali i nekoliko bošnjačkih stranaka vodi se sustavna kampanja u cilju pokušaja bojkotiranja proizvoda čiji su vlasnici Židovi ili pak, prema navodima istih izvora, financiraju “genocid u Gazi”, piše Večernji list BiH.
Te tvrdnje nisu precizno utemeljene, osim proizvoljnih navoda kako se, primjerice, u kućanstvima 98 posto Izraelaca nalaze proizvodi kompanije P&G. Sve je počelo prvih dana napada terorističke organizacije Hamas 7. listopada na Izrael, kada je ubijeno više od 1400 civila, a otete stotine te brutalnoga odgovora Izraelskih obrambenih snaga na Gazu, u kojima je, prema palestinskim izvorima, poginulo više od 10.000 osoba, uključujući žene i djecu.
Tada su pojedini dužnosnici SDA pozvali na bojkot robnog lanca Bingo jer je imao u ponudi robnu marku Ariel za koju tvrde da sponzorira Izrael. To čine i vjerski dužnosnici na društvenim mrežama, kao i mediji. Najotvorenije to čini Turska radiotelevizija posredstvom svoga kanala za Balkan.
Tako na službenim stranicama Turske radiotelevizije Balkan izvjesna Aida Kauković, predstavljena kao producentica u posebno snimljenom propagandnom spotu, čita objavu kako “poznati svjetski brendovi utječu na okupaciju Gaze”. U pozadini su natpisi brendova i kompanija Pantene Pro-V, Fairy, Prada, P&G, Gillete, Oral B, HP, Coca-Cola, Starbucks Coffee…