Općinski načelnik objavljuje javni natječaj za prijem u radni odnos namještenika:
Viši referent za poslove prijemnog ureda (pisarnica) – 1 izvršitelj na neodređeno vrijeme
Opis poslova:
- prima podneske fizičkih i pravnih osoba i dostavlja ih nadležnim tijelima za rješavanje,
- daje informacije strankama za ostvarivanje određenih prava ili izvršenja obveza,
- vrši naplatu i poništavanje administrativne pristojbe,
- prima, otprema, obavlja zavođenje, razdvajanje i raspoređivanje predmeta,
- pakira i otprema poštu i vodi evidenciju istih,
- vodi upisnik predmeta i akata ,
- obavlja signiranje odnosno raspoređivanje predmeta i akata na organizacijske jedinice,
- vrši unos podataka o primljenoj i otpremljenoj pošti u računar,
- izvješćuje stranke o završetku predmeta,
- obavlja i druge poslove i zadaće po nalogu Pomoćnika načelnika.
Kandidati koji se prijave na Javni natječaj moraju ispunjavati opće uvjete propisane Zakonom o namještenicima u tijelima državne službe u Županiji Zapadnohercegovačkoj („Narodne novine Županije Zapadnohercegovačke“, broj: 16 /08, 14/13 i 6/20) i posebne uvjete propisane Pravilnikom o unutarnjem ustrojstvu jedinstvenog općinskog tijela uprave općine Grude („Službeni glasnik općine Grude“, broj 1/22), i Pravilnika o izmjenama i dopunama Pravilnika o unutarnjem ustrojstvu jedinstvenog općinskog tijela uprave općine Grude
Opći uvjeti:
- da je državljanin BiH
- da je punoljetan,
- da ima opću zdravstvenu sposobnost za obavljanje poslova radnog mjesta,
- da ima vrstu i stupanj školske, odnosno stručne spreme, potrebne za obavljanje poslova radnog mjesta prema pravilniku o unutarnjem ustrojstvu,
- da u posljednje dvije godine, od dana objave javnog natječaja nije otpuštan iz tijela državne
- službe kao rezultat stegovne kazne, na bilo kojoj razini u vlasti u Županiji, Federaciji, odnosno BiH,
- da nije obuhvaćen odredbom članka IX 1. Ustava BiH.
Posebni uvjeti
- SSS ekonomskog, strojarskog smjer, gimnazija ili drugi smjer školovanja
- 10 mjeseci radnoga iskustva,
- položen stručni upravni ispit,
- poznavanje rada na računalu.
Potrebni dokumenti (original ili ovjerene kopije).
Na Javni natječaj kandidati su dužni priložiti slijedeće dokumente u originalu ili ovjerenoj kopiji,
- prijava,
- svjedodžbu o završnoj srednjoj stručnoj spremi,
- potvrda/uvjerenje o radnom stažu u struci,
- dokaz o položenom stručnom upravnom ispitu,
- dokaz o poznavanju rada na računalu,
- izvod iz matične knjige rođenih,
- uvjerenje o državljanstvu ili ovjerenu fotokopiju CIPS-ove iskaznice (ne starije od šest mjeseci),
- ovjerena izjava kandidata da u posljednje dvije godine do dana objavljivanja javnog natječaja
- nije otpušten iz tijela državne službe, kao rezultat stegovne kazne na bilo kojoj razini vlasti u Županiji, Federaciji, odnosno u Bosni i Hercegovini,
- ovjerena izjava kandidata da nije obuhvaćen odredbom članka IX 1. Ustava Bosne i Hercegovine.
Prioritet kod prijema na raspisano radno mjesto pod jednakim uvjetima imaju osobe iz članka 32. stavak 2. Zakona o dopunskim pravima branitelja i članova njihovih obitelji („Narodne novine Županije Zapadnohercegovačke“, broj: 3/20).
Kandidat koji se poziva na prednost kod prijema u radni odnos prema posebnom zakonu, dužan je u prijavi za natječaj pozvati se na to pravo, odnosno priložiti propisane dokaze o tom statusu i ima prednost u odnosu na ostale kandidate samo pod jednakim uvjetima.
Izabrani kandidat će biti dužan dostaviti liječničko uvjerenje o zdravstvenoj sposobnosti za obavljanje poslova radnog mjesta i uvjerenje da se protiv izabranog kandidata ne vodi kazneni postupak.
Javni natječaj ostaje otvoren 15 dana od dana objavljivanja na web stranici općine Grude, Večernjem listu i Dnevnom Avazu, računajući od dana posljednje objave.
Prijave na javni natječaj sa dokazima o ispunjavanju uvjeta javnog natječaja (original ili ovjerena kopija) dostaviti na adresu: Općina Grude, Fra Gabre Grubišića 4, 88340 Grude, „Prijava na javni natječaj za namještenika“, – NE OTVARATI-.
Napomena: Nepotpune i neblagovremene prijave neće se uzimati u razmatranje.
Javni natječaj možete preuzeti ovdje.