Nova Toyota GR Yaris ima svoju svjetsku premijeru na Salonu automobila u Tokiju 2024., iskoristivši tehnička, dizajnerska i konstrukcijska poboljšanja koja obećavaju još bolje iskustvo vožnje.
GR Yaris naišao je na toliko pohvala i entuzijazma pri lansiranju da je Toyota morala pregaziti čak i svoju riječ. Bio je to automobil koji je u jednom trenutku zasjeo na vrh segmenta hot-hatch vozila, čistokrvni stroj rođen na postulatima relija sve konkurente je ostavila za sobom.

U tri godine otkako je prvi automobil sišao s proizvodne linije, uloženi su intenzivni napori da se GR Yaris učini još boljim: snažnijim, osjetljivijim, zanimljivijim i – vjerujte – isplativijim za vožnju.
Inženjeri za utrke Toyota GAZOO, glavni vozači i profesionalci za utrke i reli surađivali su u duhu stalnog poboljšanja kako bi obogatili suštinski karakter GR Yarisa kao automobila na prvom mjestu vozača – automobila koji se sastoji od posebnog iskustva u kojem uživate u trenutku kada sjednete za volan i upalite motor.
Popis promjena je opsežan i opravdava opis “novi GR Yaris”. Ključni elementi uključuju evoluciju vodećeg svjetskog trocilindričnog motora s turbopunjačem za isporuku još više snage i okretnog momenta i uvođenje potpuno novog GAZOO Racing izravnog automatskog mjenjača s osam brzina, projektiranog za natjecateljske brze promjene stupnjeva prijenosa.

Šasija GR Yarisa po mjeri dodatno je ojačana, a u kabini su izgled kokpita i položaj vozača preinačeni za autentičniji osjećaj sportskog automobila, bilo da se vozite cestom ili u natjecanju u motosportu. Ovjes je također prilagođen za veću kontrolu upravljanja i robusnu izvedbu pod velikim opterećenjima, s revidiranim oprugama i ojačanim sklopom prednjeg amortizera.
Novi GR Yaris nudi sve ono što je original učinilo tolikim uspjehom, ali i više od toga. Kao rezultat toga, obećava da će se postaviti još više ispred konkurencije.
Fokusiranija ponuda ponudit će jednu verziju u specifikaciji “Circuit”, s paketom performansi hlađenja koji uključuje dodatni hladnjak, međuhladnjak i modificirani usisnik zraka.
Pri lansiranju, motor s turbopunjačem GR Yarisa bio je najsnažnija proizvodna jedinica s tri cilindra na svijetu. Sada nudi čak i više: snaga je povećana za 19 KS, a vozač može zatražiti dodatnih 30 Nm okretnog momenta, s maksimalnim vrijednostima koje rastu sa 261 KS i 360 Nm na 280 KS i 390 Nm.

Ovo novo mjerilo performansi ponovno potvrđuje nadmoć automobila u svojoj klasi, povećavajući njegovu prednost u odnosu na konkurenciju i pružajući autentičan osjećaj trkaćeg automobila koji ponovno potvrđuje kako je Toyota ostvarila svoju ambiciju da napravi reli automobil za cestu.
Novi GR Yaris bit će u prodaji diljem Europe od ljeta 2024.