Namex vikend

Lancia Ypsilon Rally 4 HF, konačni povratak kultne marke u motorsport!

Dok su svi prethodni automobili s oznakom HF imali motor s unutarnjim izgaranjem, novi Ypsilon HF je isključivo električni. Nudi 240 KS iz motora postavljenog sprijeda, stoga odgovara modelima Abarth 600e i Alfa Romeo Junior Veloce. To nije slučajnost budući da tri automobila dijele zajedničku modularnu platformu (CMF) koju koristi više drugih Stellantisovih proizvoda. To uključuje i Jeep Avenger…

Lancia Ypsilon HF izražava totalno natjecateljskiji duh marke. Lancia je još jednom inspirirana svojom prošlošću, vraćajući se na nju kako bi s velikom ambicijom gledala naprijed u budućnost. Pokretan 100% električnim motorom od 240 KS, s ubrzanjem od 0 do 100 km/h za samo 5,8 sekundi, Lancia Ypsilon HF imat će spušteni ovjes, prošireni trag kotača i asertivne, mišićave oblike, nadahnute najradikalnijim kultnim automobili koji su ispisali povijest marke, s oblicima i dizajnom u ime performansi.

Foto: Lancia

Automobil će debitirati na tržištu u svibnju 2025. Nakon Lancie Ypsilon HF, Gamma i Delta također će doći u HF verziji.

Od danas će srca mnogih navijača i rally entuzijasta ponovno zatreperiti. Lancia se odlučila vratiti u svijet relija, počevši od osnove natjecanja – Rally 4, srce relija. Klasa predstavlja čistu strast, s mladim vozačima koji počinju svoju karijeru sa strašću da postanu profesionalci budućnosti. Novi početak u savršenom Lancia stilu, kojeg karakteriziraju ambicija, pragmatizam i poniznost, u skladu s misijom i DNK marke.

Do danas je Lancia ostala najuspješnija marka svih vremena u svijetu relija, s 15 Svjetskih prvenstava u reliju, tri Svjetska prvenstva u konstruktorima i izdržljivosti, jednom 1000 Miglia, dva puta Targa Florio, jednom Carrera Panamericana.

Lancia Ypsilon Rally 4 HF pokreće 1,2-litreni turbo motor s 3 cilindra i 4 ventila po cilindru koji isporučuje 212 KS. Opremljen pogonom na prednje kotače s 5-stupanjskim mehaničkim mjenjačem i mehaničkim diferencijalom s ograničenim proklizavanjem, ovaj model visokih performansi idealno je rješenje za uživanje svih entuzijasta u reliju, ali je također ozbiljan kandidat za vozače koji teže pobjedi u klasi R4 i u prvenstvu na dva kotača.