Toyota i BMW proširuju suradnju u razvoju treće generacije sustava gorivnih članaka, s ciljem širenja ponude vozila na gorivne članke i razvoja infrastrukture.
Ni Toyota se nije propustila obratiti javnosti oko novosti kada je vodikova tehnologija u pitanju. Već smo pisali o ovom sporauzumu, u kojem je BMW najavio i potvrdio veliki posao. Ujedno i novi model s vodikovom tehnologijom tijekom 2028.
Toyota Motor Corporation i BMW Group potpisali su sporazum o jačanju suradnje u vodikovom sektoru, s ciljem stvaranja društva sa vodikovim tehnologijama i postizanja potpune ugljične neutralnosti. Ove dvije kompanije radit će zajedno na razvoju sustava gorivnih članaka te unapređenju infrastrukture.
Suradnja između Toyote i BMW-a započela je još u prosincu 2011. godine, kada su potpisali sporazum o srednjoročnoj i dugoročnoj suradnji u području ekoloških tehnologija. U proteklom desetljeću, suradnja je obuhvatila razvoj tehnologija za zaštitu okoliša, uključujući gorivne članke i sportske automobile. Dijeleći zajedničku viziju “stvaranja društva uz tehnologije vodika”, obje kompanije nastavit će ubrzavati tehnološke inovacije u sustavima gorivnih članaka.
Toyota i BMW zajednički razvijaju treću generaciju sustava gorivnih članaka, koji će biti ugrađen u modele obje tvrtke. BMW planira lansirati svoj prvi masovno proizvedeni FCEV (vozilo na gorivne članke) 2028. godine.
Obje kompanije surađivat će na smanjenju troškova i stvaranju sinergija kroz zajednički razvoj i nabavu, što će pridonijeti rastu potražnje za FCEV-ovima.
Toyota i BMW vjeruju da je suradnja s partnerima ključna za ostvarenje društva uz vodikove tehnologije. Oni će raditi na stvaranju potražnje i surađivati s proizvođačima vodika, kao i s postrojenjima za distribuciju i punjenje vodika, kako bi se osigurala stabilna opskrba i smanjili troškovi.
„Zadovoljni smo što je suradnja između BMW-a i Toyote ušla u novu fazu. Tijekom naše duge povijesti partnerstva, potvrdili smo da BMW i Toyota dijele istu strast prema automobilima te vjeru u ‘tehnološku otvorenost’ i ‘višestruki pristup’ prema ugljičnoj neutralnosti. Na temelju tih zajedničkih vrijednosti, produbit ćemo suradnju u razvoju sustava gorivnih članaka sljedeće generacije i širenju infrastrukture, s ciljem ostvarenja društva uz tehnologije vodika. Ubrzat ćemo naše napore zajedno s BMW-om i partnerima iz raznih industrija kako bismo ostvarili budućnost u kojoj vodikova energija podržava društvo.“ — Koji Sato, predsjednik Toyote
„Ovo je prekretnica u povijesti automobilske industrije: prvi serijski proizvedeni automobil na gorivne članke koji će ponuditi globalni premium proizvođač. Pogonjen vodikom i vođen duhom naše suradnje, pokazat će kako tehnološki napredak oblikuje budućnost mobilnosti. Ovo će također označiti početak značajne potražnje za vozilima na gorivne članke.“ — Oliver Zipse, predsjednik Upravnog odbora BMW AG
Toyota je pozicionirala vodik kao ključni izvor energije u svojim nastojanjima za postizanje ugljične neutralnosti te surađuje s mnogim partnerima na svim aspektima vodikove proizvodnje, transporta, skladištenja i korištenja.
Toyota nastoji prilagoditi svoje poslovanje lokalnim tržišnim karakteristikama i potrebama kupaca svake regije. Kroz višestruki pristup koji uključuje FCEV, BEV, HEV i PHEV opcije, Toyota će nastaviti raditi na smanjenju emisija CO2 i ispunjavanju potreba svojih kupaca.