Home Društvo Imotski još čeka na završetak rotora

Imotski još čeka na završetak rotora

SHARE
Imotski još čeka na završetak rotora

Imotski osim problema sa semaforima i parkingom ima problem sa nedostatkom rotora čiji nedostatak stvara bespotrebne gužve na cesti.

Imotski nema ni jedan jedini semafor, što je za sjedište Imotske krajine, konačno i poznati, kulturno povijesni gradić Dalmatinske zagore, izniman raritet u današnje vrijeme prenosi Slobodna Dalmacija.

Postoji jedan kod rotora u središtu grada koji namiguje žutim svjetlom već godinama. U gradu postoji više lokacija gdje bi semafori trebali biti postavljeni.

Imotski također ”muku muči” sa brojem parking prostora, već se parking naplaćuje u nekoliko njegovih najfrekventnijih ulica. A s povećanjem broja, kako stanovnika, tako i automobila, samo sretnici mogu pronaći siguran parking.

Prije petnaestak godina, a nakon još jedne prometne nesreće, na samom ulazu u grad Imotski, u Glavini Donjoj, netko pametan se sjetio da je Imotskom potreban moderan rotor, vrlo važan prometni infrastrukturni objekt. Imotski kao grad nikada ga nije ni imao, ako se izuzme mali rotor u samom središtu grada, izgrađen još tamo u bivšoj državi.

Ako izuzmemo svakodnevne razgovore o hitnosti izgradnje spojne brze prometnice Granični prijelaz Vinjani DonjiImotski – čvorište autoceste Zagvozd, središnjeg dijela Imotske krajine u kojem se broji najviše stanovnika, ali i automobila, druge teme su rotori.

Državna prometnica D-60 koja ide tik uz rubove grada, te imotska zaobilaznica, uz spojne županijske i lokalne prometnice, toliko je opterećena brojnim vozilima, da je pravo umijeće biti za volanom, a o sigurnosti pješaka da ne govorimo.

Kada se k tome pridoda i svakodnevni tranzitni promet s desecima i desecima šlepera, kamiona i drugih prijevoznih sredstava iz susjedne Bosne i Hercegovine, koji jednostavno moraju proći spomenutim prometnicama, onda imotski promet možemo svrstati u najizazovniji u Hrvatskoj.

Krajem 2023. godine pušten je u promet, rotor kod Vukadinovića kuće i to njegova prva faza. No, isto tako bijaše riječ iz Hrvatskih cesta da će druga faza (a to je priključak na rotor prometnice prema Medvidovića Dragi, pa spoju na državnu prometnicu u Vinjanima Donjim i dalje prema graničnom prijelazu ) biti započeta u veljači 2024. godine. Do današnjeg dana ništa.

Isto tako i važan rotor na vrlo opasnom raskrižju na imotskoj zaobilaznici, gdje obavezno dolazi kompletan tranzitni promet iz susjedne Bosne i Hercegovine, ovih dana opet izaziva ogorčenje Imoćana.

Iz Hrvatskih cesta su rekli da će početak radova započeti 7. siječnja ove godine. Na prvo pitanje Hrvatskim cestama zašto nisu započeti radovi tog datuma, kada je već izabran i izvođač koji je započeo s radovima, stigao je sljedeći odgovor:

U tijeku su završne pripreme za početak radova. Imovinsko-pravni odnosi su za većinu trase riješeni. Nadalje, u pogledu Hrvatskih šuma, rješenje o krčenju smo dobili, preostaje nam dogovor o zbrinjavanju drvne mase. Radovi će započeti tijekom siječnja, to jest odmah po rješavanju imovinsko-pravnih odnosa, na čemu Hrvatske ceste intenzivno rade.

Postavljen je drugi upit Hrvatskim cestama, za termin početka radova na novom rotoru, ali i informaciju kada će početi radovi na drugoj fazi rotora Vukadinović. Na to su odgovorili.

Svakako ćemo Vas pravovremeno obavijestiti o datumu početka radova. U ovom trenutku za oba projekta nismo u mogućnosti ustupiti konkretan datum, međutim, isto će biti u skoro vrijeme, a što ćemo Vam povratno javiti.

(www.jabuka.tv)