U Maranellu zadovoljno trljaju ruke, imaju gomilu narudžbi. Budući Ferrari vlasnici morat će imati puno strpljenja…
Imate novac, ali ne možete imati baš sve. Točnije, Ferrari. U razgovoru s novinarima nakon objave dobrih rezultata za treće tromjesečje, izvršni direktor marke koju krasi Propeti konjić, rekao je da su knjige narudžbi “na najvišoj razini”. Benedetto Vigna je spomenuo da je potražnja toliko velika da talijanska marka egzotičnih proizvoda ima dovoljno narudžbi za pokrivanje cijele 2025. godine. To zapravo znači da se novoprimljene narudžbe neće ispuniti sve do 2026. godine.
2023. je do sada bila odlična godina za Ferrari s obzirom na to da su isporuke do rujna porasle za 524 primjerka na ukupno 10.418 automobila, što predstavlja povećanje od 5,3 posto u usporedbi s prvih devet mjeseci prošle godine. To je impresivno postignuće uzimajući u obzir da je Purosangue još uvijek bio u fazi predstavljanja, tako da proizvodnja SUV-a nije dosegla punu snagu.
Kao osvježenje, hibridi su po prodaji nadmašili automobile s čistim motornim pogonom po prvi put u povijesti marke u trećem kvartalu 2023. Između srpnja i rujna 51,3 posto od 3.459 isporučenih vozila imalo je električni pogon.
Govoreći o elektrifikaciji, Vigna je potvrdio da je prvi Ferrari EV na pravom putu za puštanje u prodaju u četvrtom tromjesečju 2025. U međuvremenu, nova tvornica stvorena posebno za hibride i čisto električne modele bit će operativna kod kuće u Maranellu u lipnju 2024.
Do 2030. Ferrari predviđa da će 40 posto svoje godišnje prodaje predstavljati hibridi, 40 posto električna vozila, a preostalih 20 posto automobili s pogonskim pogonom. Iako se čini da se automobili s benzinskim pogonom suočavaju s postupnim ukidanjem, Vigna je rekao da “benzinski motori još ima puno toga za napraviti”, te kako bi dodavanje sintetičkih goriva moglo produžiti njihov vijek trajanja.