Ovo je drugi po redu potpuno električni model marke iz Zuffenhausena, Porsche Macan druge generacije je stigao!
Novi Macan s brojnim pogonskim opcijama (najača je 470 kW/639 KS), donijeti će doseg kombinirano (WLTP) u domeni od 516 do 613 km, a kroz E-Performance program ići će i preko 700 km navodno. Time će novi Macan donijeti visoku razinu svakodnevne upotrebe.

Deset godina nakon lansiranja, Porsche Macan kreće u novi krug, s novom drugom generacijom modela, sada u potpuno električnom obliku. Progresivnim, bezvremenskim dizajnom, karakterističnim Porsche performansama, dometom na velikim udaljenostima i visokom svakodnevnom praktičnošću, novi Macan 4 i novi Macan Turbo nastoje u potpunosti ispuniti zahtjeve kupaca Porschea koji biraju SUV. “Podižemo Macan na potpuno novu razinu – s iznimnim E-performansama, novim iskustvom vozača i vrlo impresivnim dizajnom,” rekao je Oliver Blume, predsjednik Izvršnog odbora Porsche AG, povodom svjetske premijere. u Singapuru.
“Naš cilj je ponuditi najsportskiji model u svom segmentu s potpuno električnim Macanom,” kaže Jörg Kerner, potpredsjednik linije proizvoda Macan. Porsche isključivo koristi najnoviju generaciju trajno pobuđenih PSM elektromotora na prednjoj i stražnjoj osovini kako bi postigao izvrsnu učinkovitost i omogućio optimalnu ponovljivost izlazne snage. Sami brojevi ukazuju na E-Performance vrhunske klase: U kombinaciji s Launch Controlom, Macan 4 proizvodi do 300 kW (408 KS), dok se Macan Turbo može pohvaliti do 470 kW (639 KS). Maksimalni okretni moment ide sve do 1.130 Nm. To jamči izvrsne vozne performanse. Macan 4 ubrzava iz mjesta do 100 km/h za 5,2 sekunde, dok Macan Turbo treba samo 3,3 sekunde. Dva modela postižu najveće brzine od 220 odnosno 260 km/h.
Električni motori crpe energiju iz litij-ionske baterije u podvozju, bruto kapaciteta 100 kWh, od čega se do 95 kWh može aktivno koristiti. HV baterija središnja je komponenta novorazvijene Premium Platform Electric (PPE) s arhitekturom od 800 volti, koju Porsche prvi put koristi u novom Macanu. DC snaga punjenja je do 270 kW. Baterija se može napuniti od 10 do 80 posto unutar približno 21 minute na prikladnoj stanici za brzo punjenje. Na stanicama za punjenje od 400 volti, visokonaponski prekidač u bateriji omogućuje bankovno punjenje učinkovitim dijeljenjem baterije od 800 volti u dvije baterije, svaka s nazivnim naponom od 400 volti. To omogućuje posebno učinkovito punjenje, bez dodatnog HV pojačivača, do 135 kW. AC punjenje do 11 kW moguće je u kućnim ‘wall box’ izvedbama.

Macan je opremljen posljednjom generacijom zaslona i konceptom upravljanja s do tri zaslona, uključujući samostojeću ploču s instrumentima zakrivljenog dizajna od 12,6 inča i središnji zaslon od 10,9 inča. Po prvi put, suvozač također može vidjeti informacije, podesiti postavke na infotainment sustavu ili ‘streamati’ video. Po prvi put, Porsche Driver Experience također uključuje head-up zaslon s tehnologijom proširene stvarnosti. Virtualni elementi kao što su navigacijske strelice vizualno su neprimjetno integrirani u stvarni svijet. Slika se pojavljuje vozaču na udaljenosti od 10 metara i odgovara veličini zaslona od 87 inča.

Novi Macan očekujemo u salonima početkom ljeta…