Porsche 911 od sad možemo povezati s pojmom hibrida. Sportski model od sad uz znatno poboljšane performanse
Porsche je temeljito unaprijedio kultni sportski automobil 911. Nova 911 Carrera GTS prva je 911-ica legalna za ulice opremljena super-laganim hibridnim vozilom.
Novorazvijeni, inovativni sustav pogonskog sklopa, s 3,6 litara obujma, pruža značajno poboljšane performanse vožnje. 911 Carrera GTS Coupé ubrzava od nula do 100 km/h za 3,0 sekunde i postiže najveću brzinu od 312 km/h. 911 Carrera će također biti dostupna odmah po lansiranju novog modela, a pokreće je lagano modificirani twin-turbo boxer motor koji je snažniji od svog prethodnika i ima obnovljeni dizajn, bolju aerodinamiku, svježi interijer…

S ponovnim lansiranjem kultnog modela, Porsche je modernizirao četiri od svojih šest linija modela u samo nekoliko mjeseci. Redom modele Panamera, Taycan, Macan i 911. “Naš portfelj proizvoda je mlađi nego ikada i vrlo je atraktivan,” kaže izvršni direktor Oliver Blume. “Našim kupcima nudi još više mogućnosti prilagodbe i ekskluzivna iskustva.”
Za nove modele 911 Carrera GTS, Porsche inženjeri su koristili znanje stečeno iz moto utrka kao osnovu za dizajniranje hibridnog sustava. “Razvili smo i testirali širok izbor ideja i pristupa kako bismo došli do hibridnog sustava koji bi savršeno odgovarao modelu 911. Rezultat je jedinstven pogon koji se uklapa u cjelokupni koncept modela 911 i značajno poboljšava njegovu izvedbu,” kaže Frank Moser, potpredsjednik Model Lines 911 i 718.
Pogon također uključuje sinkroni motor s trajnim magnetom integriran u novi, snažniji osmostupanjski mjenjač s dvostrukom spojkom (PDK). Čak i pri praznom hodu, podržava bokser motor s dodatnim pogonskim momentom do 150 Nm i osigurava povećanje snage do 40 kW. Porsche povezuje oba elektromotora s laganom i kompaktnom visokonaponskom baterijom. Po veličini i težini odgovara uobičajenoj 12-voltnoj startnoj bateriji, ali pohranjuje do 1,9 kWh energije (bruto) i radi na naponu od 400 V. Za optimiziranu ukupnu težinu, Porsche je ugradio laganu litij-ionsku bateriju za 12 V električni sustav u vozilu.
Srce pogona T-Hybrid je novorazvijeni 3,6-litreni bokser motor. Visokonaponski sustav omogućuje električni pogon kompresora klima-uređaja i izostavljanje remenskog pogona, što motor čini mnogo kompaktnijim. Ovo stvara prostor iznad jedinice za napajanje za pretvarač impulsa i DC-DC pretvarač. Povećani provrt od 97 mm i povećani hod od 81 mm povećavaju obujam za 0,6 litara u usporedbi s prethodnikom. Motor ima VarioCam kontrolu bregaste osovine i kontrolu ventila s klackalicama. Održava idealan omjer mješavine goriva i zraka na cijeloj karti (lambda = 1).

Čak i bez električne pomoći, boxer motor isporučuje 357 kW (485 KS) i 570 Nm okretnog momenta. Ukupna snaga sustava iznosi 398 kW (541 KS) i 610 Nm. Povećanje snage u odnosu na prethodnika iznosi 45 kW (61 KS). Nova 911 Carrera GTS također pobjeđuje svog prethodnika u sprintu do 100 km/h, posebno izvan linije. Hibrid učinkovitih performansi postiže visokodinamične karakteristike vožnje dok istovremeno smanjuje emisije CO₂ uz značajno manju dodatnu težinu u usporedbi s plug-in hibridnim vozilima. Povećanje težine u odnosu na prethodnika je samo 50 kilograma.
911 Carrera i dalje ima 3,0-litreni bokser motor s dvostrukim turbo punjenjem. I ovaj motor je temeljito obnovljen. Između ostalog, sada je preuzeo intercooler iz Turbo modela, koji se sada nalazi izravno ispod rešetke stražnjeg poklopca, iznad motora. Turbopunjači u novoj 911 Carreri bili su rezervirani za modele GTS u prethodniku. Ovim izmjenama Porsche istodobno postiže smanjenje emisija i povećanje snage na 290 kW (394 PS), uz maksimalni okretni moment od 450 Nm. Novi 911 Carrera Coupé od 0 do 100 km/h ubrzava za 4,1 sekundu (3,9 sekundi sa Sport Chrono paketom) i može se pohvaliti najvećom brzinom od 294 km/h. U usporedbi s prethodnikom, to predstavlja poboljšanje od 0,1 sekunde odnosno 1 km/h više.

Vanjski dio? Na modelima 911 Carrera GTS, prednji kraj ima pet okomito postavljenih aktivnih zaklopki zraka za hlađenje vidljivih izvana i još jednu skrivenu zaklopku sa svake strane. Po prvi put u 911, oni su nadopunjeni prilagodljivim prednjim difuzorima u podvozju, koji se kontroliraju zajedno s klapnama zraka za hlađenje. Ovi elementi usmjeravaju protok zraka prema potrebi: kada su zahtjevi za snagom minimalni, zatvorene klapne optimiziraju aerodinamiku.
Opcijski, Porsche nudi nova prednja svjetla s funkcijom HD matrix LED s više od 32.000 svjetlosnih točaka. Visokoučinkovita duga svjetla osvjetljavaju cestu na udaljenosti većoj od 600 metara. Također nudi inovativne dodatne funkcije kao što su dinamičko svjetlo za zavoje ovisno o načinu vožnje.

Po prvi put, 911 ima potpuno digitalnu instrument ploču. Zakrivljeni zaslon od 12,6 inča elegantno se uklapa u novi koncept upravljanja i prikaza i može se opsežno prilagoditi. Nudi do sedam prikaza, uključujući ekskluzivni klasični zaslon inspiriran tradicionalnim dizajnom Porsche brojčanika s pet cijevi i središnjim tahometrom.
Novi 911 Carrera sada se može naručiti kao Coupé i Cabriolet s pogonom na stražnje kotače. Za 911 Carrera GTS također su dostupni pogon na sve kotače i varijanta karoserije Targa (isključivo u ponudi s pogonom na sve kotače). Obje varijante modela standardno su opremljene s Porsche Doppelkupplung (PDK).