Nakon deset godina, Netflix uvodi velike promjene u svojoj aplikaciji za televizore. Pat Flemming, jedan od direktora u Netflixu, izjavio je da su interna istraživanja pokazala kako korisnici često troše vrijeme pretražujući ekran kako bi pronašli zanimljiv sadržaj, što je opisao kao “očnu gimnastiku”.
“Željeli smo pojednostaviti sve to, učiniti aplikaciju intuitivnijom i lakšom za navigaciju,” rekao je Flemming. Kako bi olakšali pronalaženje atraktivnog sadržaja, Netflix, koji broji oko 270 milijuna pretplatnika, ovog tjedna započinje s testiranjem novog dizajna kod dijela korisnika.
Očekuje se da će novi izgled biti dostupan većem broju ljudi u narednim tjednima, a kompanija će pažljivo pratiti reakcije, kritike i pohvale kako bi eventualno unijela dodatne promjene u dizajn aplikacije.

Više nema bočnog izbornika
Novi dizajn aplikacije, koji možete vidjeti na stranicama Reutersa, ipak nije radikalan. Na glavnoj stranici više nema bočnog izbornika, a glavne opcije su premještene na vrh ekrana.
Tamo se sada nalaze opcije Home, Shows, Movies i nova kartica My Netflix. Ova kartica, koja je ranije predstavljena na mobilnim uređajima, omogućuje korisnicima pristup filmovima i serijama koje su ranije počeli gledati ili ih označili kao zanimljive.