Frank Stippler postavio je novi rekord kruga na stazi Nürburgring-Nordschleife s predprodukcijskim modelom koji najavljuje osvježeni RS 3…
Trkaći i razvojni vozač Audi Sporta postigao je vrijeme od 7:33.123 minute, nadmašivši trenutačno najbrže vrijeme kruga u ovoj klasi za više od pet sekundi. Još jedan dokaz do koje je mjere poboljšan model iz porodice A3. Time ujedno postaje ponovno najbrži kompaktni automobil.

Rekord je omogućen optimiziranim ponašanjem u zavojima, omogućujući novom RS 3 da svoju agilnost razvije još ranije i na kontroliraniji način, kako je objasnio Frank Stippler: “To je bio ključ našeg uspjeha. Novi RS 3 odlično skreće, a kada dodamo vektoriranje kočionog momenta – što omogućuje da se vozilo postavi ranije i bolje za izlazak iz zavoja. Rezultat je niži kut upravljanja od vrha do izlaza iz zavoja, što dovodi do manjeg trenja i ranijeg ubrzanja, što vam omogućuje da prenesete više zamaha i brzine na svaku sljedeću ravninu.”
Osnova za iznimnu dinamiku vožnje vozila je međuigra između razdjelnika zakretnog momenta s njegovom potpuno promjenjivom raspodjelom zakretnog momenta između stražnjih kotača, elektroničke kontrole stabilizacije, selektivne kontrole zakretnog momenta prema kotačima (vektoriranje momenta kočenja) i dodatnog prilagodljivog RS sportskog ovjesa. Modularni kontroler dinamike vozila sada povezuje podatke iz svih komponenti relevantnih za bočnu dinamiku s još većom osjetljivošću zahvaljujući poboljšanom algoritmu.

Snagu i dalje u osigurava sad već kultni petocilindrični motor sa 400 KS i okretnim momentom od 500 Nm. U kombinaciji s polu-slick gumama Pirelli P Zero Trofeo R, 19-inčnim keramičkim kočionim sustavom, RS sportskim ovjesom s prilagodljivom kontrolom amortizera i optimiziranom postavom šasije, 2.5 TFSI sad RS 3 čini još živahnijim u zavojima.
Nadograđeni proizvodni model Audi RS 3 u prototip izdanju već ispisuje rekorde na Ringu. RS 3 bit će dostupan za narudžbu od kraja kolovoza, a poziciju će zauzet u prodajnim salonima od listopada.