Hrvat koji iznajmljuje apartmane se na jednoj Facebook grupi požalio na popularnu aplikaciju Booking te izazvao brojne reakcije.
Opet o Bookingu. Gosti koji su imali rezervirano u petak (check in u 14 sati) nazvali su u petak u 1:00 iza ponoći i poslali poruke putem WhatsAppa da im je avion stigao ranije (pazi, to je nemoguće, ali tako su napisali) i mogu li ući u apartman ranije.
Ja sam im to odobrio i poslao šifre od kutije s ključem. Dakle, ušli su u apartman i noćili s četvrtka na petak. Poslao sam Bookingu dokaze o komunikaciji i tražio da Booking naplati od njih još jedno noćenje. Odbili su me uz obrazloženje da su stigli u apartman na dan kad su platili. Ludo! Eto, toliko o njima, napisao je.
Nakon toga je objavio da je potpuno suludo da gosti koji su rezervirali apartman putem spomenute stranice imaju pravo raditi što hoće – derati se, pomjerati namještaj, svađati se s domaćinom, držati klime na 16 stupnjeva s otvorenim prozorima itd.
Sramotno je da Booking daje prednost svakom pijanom, prljavom i nekulturnom Slovaku ili Talijanu u odnosu na domaćine koji im ostavljaju veliki novac svake sezone. Zbogom Booking. Ovo je bila posljednja sezona naše suradnje, zaključio je.
Neki su ga u komentarima kritizirali, dok su se drugi u potpunosti složili s njim.
“Kad sam platio apartman, klima mora raditi 24 sata dnevno, a tebe se to ne tiče jer je taj apartman plaćen i praktično je tih sedam dana ili koliko već moj”, “I vi ostavite recenziju gostu pa će naredni put ostati bez smještaja”, stoji u komentarima.
(www.jabuka.tv | Foto: Grgo Jelavic/PIXSELL)