Namex vikend

Temu će uskoro dobiti konkurenciju, ova tvrtka ih planira uništiti niskim cijenama

Autor: Dnevno.ba

Amazon je pokrenuo novu mobilnu trgovinu pod nazivom “Amazon Haul”, koja nudi proizvode po vrlo povoljnim cijenama, s ciljem konkuriranja platformama poput SheinaTemu TikTok Shopa.

Ovaj odjeljak u Amazonovoj aplikaciji, koji je dostupan od srijede, uključuje široku ponudu proizvoda za manje od 20 dolara (19 eura), poput modnih dodataka, odjeće, kućanskih potrepština i elektronike.

Ovim potezom Amazon želi privući kupce koji traže povoljne proizvode, tržišni segment u kojem su kineske platforme ostvarile velik rast u Sjedinjenim Američkim Državama. Neil Saunders, izvršni direktor za maloprodaju u GlobalData, izjavio je za CNN kako je “segment povoljne kupnje posljednjih godina značajno rastao, a iako Amazon ima reputaciju dobre vrijednosti za novac, nije prvenstveno percipiran kao destinacija s najnižim svakodnevnim cijenama.”

Amazon je u svojoj najavi istaknuo kako je “većina” artikala u Haul ponudi ispod 10 dolara, a neki su čak ispod jednog dolara. Primjerice, zaštitna maska za iPhone prodaje se po cijeni od 1,79 dolara, stolnjak za 4,99 dolara, a papuče od memorijske pjene za 9,99 dolara.

Žele privući mlade

No, povoljne cijene dolaze s nekoliko ograničenja: naručeni artikli mogu biti isporučeni tek nakon jednog do dva tjedna, a besplatna dostava dostupna je samo za narudžbe iznad 25 dolara; za narudžbe ispod tog iznosa naplaćuje se naknada od 3,99 dolara. Povrat proizvoda prihvaća se samo za artikle vrijedne 3 dolara ili više.

Amazon također naglašava da pregledava proizvode koje prodavači nude u Haul ponudi kako bi kupci bili sigurni da su proizvodi sigurni, autentični i usklađeni s važećim regulativama. Ova izjava može se protumačiti kao komentar na nedavne probleme Sheina i Temua, koje su američki regulatori pozvali na istragu zbog prodaje potencijalno opasnih proizvoda za djecu.

Utemeljenje Haul trgovine proizašlo je iz želje da se zadovolje potrebe kupaca za vrlo povoljnim artiklima, iako se neki proizvodi dostavljaju tek nakon nekoliko tjedana, navode iz Amazona. Saunders napominje kako bi ovaj potez mogao privući mlađu generaciju koja je sklona kupnji kod Amazonovih konkurenata, dodajući da će možda doći do preklapanja prodaje s glavnom Amazonovom stranicom, ali da je “bolje da Amazon privuče te kupce nego da izgubi tržište u korist konkurenata.”

Mate Rimac ponovno je solo: Veza s marketinškom stručnjakinjom pukla nakon 2 mjeseca

Autor: Dnevno.ba