Namex vikend

ONE NISU KRENULE OD NULE, NEGO OD MINUSA: Cocopat torbice nastaju u Busovači, a nose se diljem svijeta!

Ako baš niste ispuzali ispod kamena, onda sigurno znate da su Cocopat torbice omiljeni modni dodatak svih fashionistica od 7 do 77. Brend je to koji ne prodaje samo torbice. Skoro pa stereotipno, ali Cocopat je puno više od toga. Priča o trudu, marljivosti, radu i strpljenju jedne obitelji. I onome najvažnijem – ljubavi.

Cocopat je na samim početcima bila obiteljska modna manufaktura. Majka Kordić izrađivala je modne dodatke, a kćeri su ih nosile i plasirale na tržište. Interes je svakoga dana rastao pa su djevojke odlučile proširiti svoju ponudu; počele su šivati torbe.

S prvom torbom rodio se Cocopat.

Bilo je to prije punih sedam godina.

Evolucija COCOPAT-a je naprosto zadivljujuća –  od malog,  lokalanog poduzeća do regionalnog brenda. Od brošića na reveru do desetaka modela najprodavanijih torbica. Sve što su djevojke Kordić stvorile preraslo je u apsolutni hit!

Patricia Kordić iz Busovače glavno je kreativno lice regionalno popularnog modnog branda Cocopat.  Patricia je s majkom i dvije mlađe sestre kao srednjoškolka osnovala COCOPAT.

Nasmiješena, vrckava i sićušna Patricia još od vrtića se po pozitivnom izdvajala iz mase.  Mašnice, cvjetići i leptirići koji su izlazili iz Cocopat radionice bili su savršeno materijalno utjelovljenje njezina duha. A kad su iz radionice počele stizati i torbe, Patricia je uspjevala svaku od njih oživjeti u odjevnoj kombinaciji.

Djevojke COCOPAT tima utemeljiteljice su i veteranke ručnog  izrađivanja torbica u Bosni i Hercegovini.  Nemoguće je izbrojati torbice koje su iz radionice u Busovači otputovale na sve četiri strane svijeta!

„Cocopat veleposlanice uvijek  se prepoznaju, ma koliko šarena masa bila“, tvrde djevojke.

Odavno je poznato kako za COCOPAT torbice postoji  duga lista čekanja.

„Pogledam ponekad listu narudžbi i vratim se mislima unatrag na same početke Cocopat-a.  Ubrzo nakon što smo predstavili prve modele torbica, počela se stvarati lista čekanja, kao da smo neki svjetski brend, a torbe su nastajale u mojoj spavaćoj sobi, na kućnoj mašini“, prisjetila se Patricia Kordić.

Liste  za čekanje COCOPAT torbi postojale su sve duže i duže, neke su djevojke na svoje modne dodatke čekale i po pola godine.

„Ja sam krojila, a mama je šivala.  Bilo je fizički nemoguće da napravimo sve te torbice pa je lista postajala sve duža i duža. Sjećam se kako sam u jednom trenutku plakala jer me bilo sram reći djevojkama da će na torbu čekati 6 mjeseci. I ono što je najljepše od svega jeste – da su stvarno čekale. I hvala im na tomu. Zbog njih smo danas tu gdje jesmo!“ , prisjeća se Patricia Kordić.

Cocopat je prije par dana predstavio  kolekciju Proljeće/Ljeto ’18. i ponovno „pobrao“ sve pohvale.

 

 

Brojne zadovoljne klijentice tvrde kako se COCOPAT torbice izdvajaju od ostalih zbog svog karaktera. To su, kako kažu, torbice s dušom.

Dizajneri tima naučili su prepoznati potrebe tržišta te ih na najbolji mogući način uskladiti s najnovijim svjetskim trendovima zadržavajući pritom funkcionalnost i karakter torbice kao jednog od najvažnijih dodataka za svaku ženu.

Patricia svakodnevno putem društvenih mreža komunicira s djevojkama konstantno radeći na unaprjeđenju novih (kao i postojećih) torbica.

Cocopat torbice se izrađuju u srcu Središnje Bosne – u Busovači. Prodaju se u pet država i nose diljem svijeta.

Obitelj kao stup društva, početak zdravog pojedinca i utočište istomu – uspjela je. Djevojke su se držale zajedno. Kad bi jedna pala, druge bi ju podigle, a zajedno su – zablistale!

„Mi nismo krenule od nule. Mi smo krenule od minusa! Zato nikad ne odustajte! Naš trik je u tomu“, poručuje Kordić.

 

 

 

 

 

 

 

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)