Riječ je o prvoj Lidlovoj trgovini na otoku Krku, izgrađenoj prema novom konceptu gradnje i dizajna. Novi koncept podrazumijeva veći prodajni prostor, prostranija parkirna mjesta, više prirodnog svjetla, veću energetsku učinkovitost, atraktivan izgled i još ugodniju kupovinu.
Lidl, jedan od vodećih trgovačkih lanaca u Hrvatskoj, nastavlja sa širenjem svoje prodajne mreže, koja s novootvorenom trgovinom u Gradu Krku trenutno broji 92 trgovine diljem Hrvatske. Riječ je o prvoj Lidlovoj trgovini na otoku Krku, izgrađenoj prema novom konceptu gradnje i dizajna. Novi koncept podrazumijeva veći prodajni prostor, prostranija parkirna mjesta, više prirodnog svjetla, veću energetsku učinkovitost, atraktivan izgled i još ugodniju kupovinu za Lidlove kupce. Lidl će u novoj trgovini, baš kao i u svima ostalima, svojim kupcima nuditi asortiman najkvalitetnijih i najsvježijih proizvoda najboljeg omjera cijene i kvalitete.
Prvu Lidlovu trgovinu na otoku Krku svečano su otvorili voditeljica trgovine Katica Vidaković, uz pomoć gradonačelnika Grada Krka Darija Vasilića, a poznati hrvatski komičar Goran Vugrinec Goc vodio je svečano otvorenje. Dječji zbor Mići boduli zabavljao je sve prisutne svojim glazbenim programom, a Lidl je i ovaj put lokalnoj zajednici dao svoj doprinos donacijom Dječjem zboru Mići boduli.
Kupci i posjetitelji imali su priliku uživati u finim krafnama, slatkišima, kavi i balonima. Prodajni prostor moderne trgovine na Krku iznosi 1411 m2, a kupcima će na raspolaganju biti 154 parkirnih mjesta. Novi koncept gradnje i dizajna Lidl je pokrenuo kako bi svojim kupcima omogućio još ugodniju kupovinu – veća prodajna površina, širi hodnici, sanitarije prilagođene presvlačenju beba i prostranija parkirna mjesta – olakšat će kretanje svima, a posebno majkama s djecom i osobama s invaliditetom.
Više prirodnog svjetla i prednja staklena stijenka značajno su promijenili izgled trgovine, dok posebno opremljene komore za skladištenje voća i povrća, veća pekara i moderne prostorije za odmor djelatnika svakako još pozitivnije utječu na svakodnevicu Lidlovih zaposlenika. Nove, moderne trgovine postižu još veću energetsku učinkovitost. Stanovnici otoka Krka tako su dobili modernu trgovinu za kupovinu, poznatu po najboljem omjeru cijene i kvalitete svih svojih proizvoda.