Home Društvo Tvrtka preko pametnih telefona prati što ljudi gledaju na televiziji

Tvrtka preko pametnih telefona prati što ljudi gledaju na televiziji

SHARE
Alphonsov program uz pomoć mikrofona mobilnog uređaja sluša što osoba u datom trenutku gleda na televiziji.
Naočigled bezopasne mobilne igre poput “Pool 3D”, “Beer Pong: Trickshot” i “Real Bowling Strike 10 Pin” pomoću programa startupa Alphonso prate što, kako i kada vlasnik pametnog telefona na kojemu je igra instalirana gleda na televiziji, piše The New York Times.

Alphonsov program uz pomoć mikrofona mobilnog uređaja sluša što osoba u datom trenutku gleda na televiziji. Program nekada može informacije koje čuje preko mikrofona povezati s mjestima koje posjećuju i filmovima koje gledaju. Informacije koje Alphonso prikuplja prosljeđuju se oglašivačima koji na temelju tih informacija ljudima plasiraju oglase.

Alphonsov program može detektirati zvukove i kada se mobitel nalazi u korisnikovom džepu, a dio informacija prikuplja putem igara koje inače nemaju nikakvu potrebu koristiti mikrofon mobilnog uređaja.

Više od 250 igara koje se trenutno mogu preuzeti u Googleovim i Appleovim trgovinama s aplikacijama koriste Alphonsov program za prisluškivanje, s tim da su neke od njih namijenjene isključivo djeci.

Iz Alphonsa su rekli da njihov program ne snima ljudski govor te da je njegov rad detaljno objašnjen. Tvrtka je nadalje rekla da ne mogu ostvariti pristup mikrofonu mobitela i lokacijskim podacima ako korisnik to ne dopusti.

“Potrošač zna na što pristaje te se može odjaviti u svakom trenutku”, rekao je Ashish Chordia, glavni operativac u Alphonsu te dodao da tvrtka posluje u skladu sa smjernicama koje propisuje Američka agencija za trgovinu (FTC). Alphonso također na svojoj stranici opisuje kako korisnici mogu onemogućiti praćenje.

Chordia je rekao da ne može otkriti koje sve igre i aplikacije koriste Alphonsov program te da ne može otkriti koliko ljudi prate u datom trenutku. “Ne odobravamo korištenje našeg programa u sklopu aplikacija koje su namijenjene djeci”, rekao je Chordia.

Alphonso je samo još jedna u nizu mladih tvrtki koje uz pomoću novih tehnologija nastoje utjecati na raspodjelu novaca u televizijskom oglašavanju. Uz pomoć svojeg programa, Alphonso može pratiti korisnika i kada nije u svom domu i doznati kojim je oglasima izložen na ulici, kod prijatelja ili kod obitelji, piše Jutarnji list