Home Gospodarstvo Potrošači u Hercegovini vole lokalne trgovačke brendove, nema ekspanzije najjačih bh igrača...

Potrošači u Hercegovini vole lokalne trgovačke brendove, nema ekspanzije najjačih bh igrača Binga i Robota

SHARE

Trgovina mješovitom robom bi po svim ekonomskim pokazateljima morala zauzimati vrlo visoku poziciju kad je u pitanju dobar biznis. Da je tomu tako pokazuju i mnogobrojni trgovački centri širom regije. Jednostavno je činjenica da smo apsolutno svi potrošači i potencijalni kupci mješovite robe što može potvrditi da se u tim centrima odvija odličan posao, naročito za njihove vlasnike.

Zdrava konkurencija je kao i u svakom poslu dobro došla pa se danas u hercegovačkim mjestima može naći različitih trgovačkih centara koji posluju na više lokacija u više gradova i općina na ovom području. Međutim, zanimljivo je da najvećih bh trgovačkih centara koji statistički drže primat i po prometu i broju objekata u BiH, skoro da nema u Hercegovini … izuzmemo li Mostar, piše ABCportal.info.

Iako su u ovom poslu cijene vrlo bitne i samo po sebi oni koji bi imali kvalitetu i najniže cijene su svakako u prednosti, u Hercegovini zamjećujemo jedan drukčiji trend. Vidljivo je da u Hercegovini (u malo širem smislu) primat drže domaći (hercegovački) trgovački centri i to oni lokalnog karaktera koji se odlično drže i čini se da su velika brana prodoru najjačih bh trgovačkih brandova poput Binga i Robota. Tek u nekoliko mjesta bilježimo postojanje ova dva vrlo jaka bh trgovačka igrača, piše ABCportal.info