Namex vikend

GENIJALAC IZ LIVNA SE NE ŠALI: Pogledajte kako se nova Rimčeva jurilica snašla u ZRAČNOM TUNELU i kakvim se rezultatima hvali njegov tim

Tim Rimac Automobila na aerodinamici novog automobila radio je “od nule”, tj. od prvih dizajnerskih skica, preko optimizacije pojedinih dijelova, pa sve do izrade računalnog 3D modela i analize cijelog vozila.

No, računalne simulacije aerodinamike i svih njezinih aktivnih i pasivnih dijelova ne mogu biti jedino što jamči izvrsne performanse pa je C_Two, prije investiranja u alate i kalupe za izradu prvih serijskih komada, podvrgnut testiranju u zračnom tunelu, piše Slobodna Bosna.

Otpor zraka smanjen je na najmanju moguću mjeru kako bi se optimizirala potrošnja baterija, pri čemu dizajnerski tim nije kompromitirao agresivne i prepoznatljive linije vozila kao niti protok zraka nužan za hlađenje pogonskog sustava.

Najniži na ovaj način izmjereni koeficijent otpora zraka kod C_Two iznosi 0,28.

Inženjeri su nakon provedenog testiranja u zračnom tunelu bili zadovoljni jer su razlike od računalnog modeliranja bile minimalne, s prosječnom razlikom od tek 2,4%.

Video i foto zapise s tog testiranja finalnog modela superautomobila C_Two iz Rimac Automobila su danas podijelili s javnošću…

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)