Home Gospodarstvo FlixBus uzima dio kolača bh. kompanijama i neće donijeti ništa novo

FlixBus uzima dio kolača bh. kompanijama i neće donijeti ništa novo

SHARE

Kompanija FlixBus širi mrežu autobusnih linija u našoj zemlji. Mostar, Međugorje, te odnedavno i šest novih destinacija povezano je sa 36 direktnih destinacija, među kojima je i nekoliko europskih metropola. Nakon što je kompanija u lipnju 2017. uvela prve autobusne linije iz Sarajeva, od početka narednog mjeseca mreža će se znatno proširiti.

Zahvaljujući regionalnim partnerima, a ponajviše Autohercu, prve zelene linije krenut će direktno u smjeru Hrvatske i Njemačke. Od ukupno 18 destinacija, nove priključene su Mostar, Međugorje, Čapljina, Čitluk, Široki Brijeg, Ljubuški, Grude i Posušje.

– Osim što smo putnicima iz ovog dijela BiH omogućili dostupnost i jednostavna putovanja, otvorili smo također pristup i nekim novim turistima. FlixBus kao sinonim za putovanja autobusom u Europi, na listi je svih turista koji traže sljedeću destinaciju za putovanje, rekao je direktor razvoja poslovanja za FlixBus CEE South regiju Dean Čebohin.

Predstavnike medija interesiralo je šta je to FlixBus u BiH donio novo a da domaće autobusne kompanije to već nisu nudile bh. građanima. Uslijedio je konfuzan odgovor ili bolje reći potvrda kako FlixBus, ustvari, osim što će zasigurno dio putnika uzeti domaćim prijevoznicima, neće donijeti ništa novo. Doživljaj putovanja, približavanje ponude, kao što je to u zemljama poput Francuske i Njemačke, jednak kvalitet autobusa ili mogućnost informiranja o svemu putem interneta, stvari su koje je naveo, a koje jasno i nisu nešto što dosad nismo imali. Na pitanje hoće li pojava FlixBusa novac iz BiH usmjeriti izvan njezinih granica, odgovorio je: “FlixBus je model koji obuhvaća dvije strane – onu sa tehnološkim stvarima poput IT pristupa, drugačije marketinške strategije i prodaje, te onu drugu – naše partnere, u ovom slučaju bh. partnere. Oni će voziti s nama, raditi i razvijati se… Jedan partner je iz Sarajeva, drugi iz Zenice, a treći iz Gruda. FlixBus je spoj tradicije i nove dimenzije.”

Stvarne namjere

Pojava ove kompanije na bh. tržištu, prema mišljenju bolje upućenih, nije ništa drugo nego pokušaj da kao i u ostalim sektorima poput osiguranja, bankarstva ili naftne industrije, stranci za bescjenje preuzmu sve ili veći dio kolača domaćim kompanijama. Nažalost, i ovog puta, kao i svaki put ranije, uz pomoć domaće korumpirane politike. To je, tvrde, “klasično dovođenje stranog financijskog okupatora za potrebe domaćih političkih korupcionaša”- piše Oslobođenje.