Home Gospodarstvo Pogledajte što se sve nudi na ovogodišnjem Sajmu

Pogledajte što se sve nudi na ovogodišnjem Sajmu

SHARE
Svečano je otvoren dvadeset drugi Međunarodni sajam gospodarstva – Mostar 2019. koji će u pet dana trajanja okupiti izlagače iz tridesetak zemalja svijeta iz svih oblasti gospodarstva, piše Jabuka.tv, čiji text prenosimo.

Izložba je to općeg tipa na kojoj se tradicionalno predstavljaju gospodarski subjekti iz skoro svih grana gospodarstva, među kojima prednjače poljoprivreda, gastronomija, turizam i uslužne djelatnosti, zatim IT sektor i elektroindustrija.

Prošetali smo paviljonima i pogledali što sve izlagači ove godine imaju za ponuditi.

Stanić Grupa, kao mali obiteljski biznis, započela je s radom još 1983. godine, tek što je tadašnje zakonodavstvo omogućilo privatno poduzetništvo. U proteklih 30-ak godina Grupacija je dosegla poziciju tržišnog lidera u distribuciji pića, duhanskih proizvoda i tehničke robe te ostvarila plodnu, dugogodišnju suradnju s najvećim svjetskim kompanijama i brendovima.

Mislim da je ovo jedan lijepi događaj i da ga trebamo podržati. Mi smo kao tvrtka moćni na tržištu BiH i svi znaju za naše brendove, ali mislim da je uvijek lijepo doći i sresti se s kupcima i razgovarati s njima direktno. To je jedna priča koja je po meni jako lijepa, rekao je za portal Jabuka.tv Svjetlan Stanić, predsjednik Uprave Stanić grupe.

Dio Stanić Grupe je i tvrtka Stanić Trade koja je kroz godine napornog rada na tržištu BiH postala nezaobilazan čimbenik u svim segmentima tržišta i tržišnih atributa.

Zadovoljstvo nam je da se i ove godine predstavljamo na Sajmu s novom LG tehnologijom. U fokusu nam je segment televizije. Ono što je danas jako važno je da kupci sve više prepoznaju naš razvoj u televizijskim proizvodima. Svakako tu je i kategorija bijele tehnike, primarno hladnjaci i perilica rublja. U principu pozivam sve naše kupce da nas posjete na trećem katu Mepas Malla gdje mogu istražiti kompletnu širinu asortimana LG proizvoda, ali i ostalih brendova koje mi zastupamo, rekao je Dragan Baškarad, potpredsjednik Stanić Tradea.

Dugogodišnji partner tvrtke Stanić Trade je LG Electronics iz čijeg se portfolia na teritoriji BiH plasiraju uređaji bijele tehnike, klima uređaji, smeđa tehnika, audio i video i TV uređaji, te mobilni telefoni.

Tu smo da predstavimo nove LG tehnologije za koje je Stanić Trade ekskluzivni distributer preko 20 godina. U posljednje vrijeme smo fokusirani na inovativnu tehnologiju i umjetnu inteligenciju. Tu su inovacije poput LG TWINWash™mašine za pranje i sušenje rublja i LG InstaView hladnjaka, dodala je Ivanela Trogrančić, marketing manager Stanić Tradea.

Na Međunarodnom sajmu gospodarstva se i ove godine našao Julius Meinl. Riječ je o poznatom proizvođaču kave koji ima svoju podružnicu u Ljubuškom.

Posjetitelji će moći uživati u vrhunskim espresso mješavinama i ostalim proizvodima, a Julius Meinl je ove godine odlučio i pomoći onima kojima je pomoć najpotrebnija. Kompletan prihod prikupljen od degustacije i prodaje proizvoda po promotivnim cijenama bit će doniran “Javnoj ustanovi Edukacijsko rehabilitacijski centar za djecu, mlade i odrasle osobe s teškoćama u razvoju Ljubuški”.

Tvrtka Julius Meinl već dugi niz godina sudjeluje na Sajmu, a ovo je treća godina zaredom da sve što skupimo od prodaje naših mješavina ide u humanitarnu akciju. Odlučili smo da to bude ugodno s korisnim. Svatko tko popije šalicu naše kave, može i pomoći što mislim da je jedna jako lijepa priča, rekla je za portal Jabuka.tv Ina Vučić, marketing manager Julius Meinl BiH.

Julius Meinl je na ovogodišnjem Sajmu predstavio i svoj novi aparat “Cino Professional”. Riječ je o samouslužnom aparatu koji kombinira jednostavno korištenje, funkcionalan dizajn i elegantan izgled.

Ove godine na Sajmu predstavljamo i naš novi aparat na kapsule koji se može koristiti u kući ili u uredu. Svi zainteresirani mogu testirati rad aparata i kušati espresso kavu iz kapsula, dodala je Vučić.

Posjetiteljima se na ovogodišnjem Sajmu prvi put predstavila i tvrtka TEM Mandeks d.o.o. Njihova misija je osigurati najviše standarde kvalitete u preradi plastičnih masa i proizvodnji elektroinstalacijskog materijala, koristeći pri tome suvremene tehnologije i znanje kvalificiranih uposlenika, kao i distribucija proizvoda uz potpuno zadovoljstvo svih sudionika distributivnog lanca.

Radi se o proizvodnoj tvrtki koja je najviše bazirana na veleprodaju. Bavimo se elektroinstalacijskim materijalom. Ove godine na sajmu imamo neke novosti, više to nije klasični elektroinstalacijski materijal kao što su sklopke i utičnice. Ovdje imamo u:Plug – utičnice s 2 USB punjača za pametne telefone, MX automation – rješenja za automatizaciju kuća i poslovnih objekata, itd. Ono što je možda najbitnije spomenuti od svega toga je da se sve proizvodi u Širokom Brijegu. Imamo ukupno 190 zaposlenika od kojih je 110 u Širokom, dok je ostatak u našim pogonima u Rami i Banja Luci te u Solinu., rekao je za portal Jabuka.tv Mario Mandić, koordinator prodaje TEM Mandeks d.o.o.

Podravka je tradicionalno dijelom najuspješnije sajamske izložbe u Bosni i Hercegovini, ali i regiji. Njen izložbeni prostor na Sajmu u znaku je najprepoznatljivijih Podravkinih brendova – Vegete natur, Lino lade gold i Dolcele, a Podravkini promotori kulinarstva i ove godine, za sve posjetitelje i izlagače tijekom sajamskih dana, pripremaju raznovrsna jela.

Podravkino je strateško opredjeljenje i interes prisutnost na tržištu Bosne i Hercegovine, pa samim tim i na Mostarskome sajmu gospodarstva, među našim partnerima i suradnicima. Ujedno, ovo je prigoda da se susretnemo našim kupcima – posjetiteljima Sajma, da im prezentiramo novitete i inovacije u Podravkinu radu, ali i podsjetimo zbog čega su Podravka i njezini brendovi, poput Vegete s kojom ove godine obilježavamo 60 godine, traju toliko dugo. Stoga nam je važno nastaviti i ovu tradiciju sudjelovanja na Sajmu u Mostaru, koji okuplja najznačajnije gospodarstvenike u regiji. Ovo je zbilja dio godine kojemu se uvijek posebno radujemo i nema sumnje da će tako biti i u narednim godinama, kazala je članica Uprave Ljiljana Šapina.

Izložbeni prostor Podravke je i na 22. Mostarskom sajmu gospodarstva jedan od najposjećenijih gdje je centralno događanje neizostavan kulinarski kutak u kojem Podravkini promotori kulinarstva dva puta dnevno za sve posjetitelje i izlagače pripremaju kulinarska iznenađenja. Posebnu pažnju Podravka je ove godine najviše pozornosti posvetila svojoj novoj zvijezdi – Lino ladi Gold koja je već osvojila sve simpatije ljubitelja krem namaza dok je Dolcela sa svojim sloganom “Imaš pravo na slatko” potvrdila da je omiljeni način da se zasladi dan.

Tradicionalna svečana Podravkina večera u organizaciji Podravke i Koprivničko-križevačke županije ove godine održat će se u Trgovačko-poslovnom centru Mepas.

Mostarski sajam, jedna od najznačajnijih i najposjećenijih gospodarskih manifestacija u regiji, održavat će se do 13. travnja u Slobodnoj zoni Hercegovine, na 30.000 četvornih metara zatvorenog i otvorenog izložbenog prostora, piše Jabuka.tv