Roditelji danas poslije posla sjedaju s djecom i uče. Ponovno rješavaju sustave dvije jednadžbe s dvije nepoznanice. Ratuju s Turcima kod Levanta. Plaču nad sudbinom Ane Karenjine
Naša je generacija bila nekako – drukčija. Svi smo učili samostalno, roditelji su eventualno provjeravali jesmo li napisali zadaću, ponekad nas propitali prije odlaska u školu.
A onda su se nekako vremena promijenila. Roditelji danas poslije posla sjedaju s djecom i uče. Ponovno rješavaju sustave dvije jednadžbe s dvije nepoznanice. Ratuju s Turcima kod Levanta. Plaču nad sudbinom Ane Karenjine. S mukom se podsjećaju veze napona, jakosti struje i otpora, sve u najboljoj namjeri da njihovo dijete jednog dana ima sretnu budućnost.
Mora li to biti tako? Što se promijenilo? Jesu li škole zahtjevnije, djeca nesposobnija? Ili smo se promijenili mi – roditelji?
O tome ćete slušati na predavanju Maje Jerčić, diplomirane pedagoginje “Kako postići da dijete uči kvalitetno i samostalno”. Cilj predavanja je prezentirati ulogu roditelja u obrazovanju djece i uputiti na ono što roditelj može učiniti za školski uspjeh svoga djeteta, no ne tako što će sjediti s njim i učiti.
Učenje je puno šire i dublje od ”zagrijati stolac i učiti”, ukoliko roditelji razumiju širinu i dubinu učenja, mogu uvelike pomoći svome djetetu tako da kreiraju stimulirajući socijalni, materijalni i iskustveni kontekst razvoja; a ukoliko se temelji kvalitetnog i produktivnog učenja koje usrećuje čovjeka krenu polagati u pravo vrijeme, dijete će sigurno ostvarivati svoje pune intelektualne, kreativne i stvaralačke potencijale.
(izvor: zivotistil.rtl.hr)