“Ovo je moj drugi Kadett, imam još jednog crvenog s kojim sam se utrkivao deset godina. Pet godina aktivno radimo na novom autu, dali smo si vremena da na miru sve složimo. Bazni motor je 2.0 iz Opel Calibre turbo, ali na motoru je prepravljano sve što se može prepraviti, osim bloka nema ništa od serijskih dijelova”, za Klix.ba je kazao ponosni vlasnik.
Agić kaže kako je motor trenutno na 850 konjskih snaga, a krajnji cilj je zaokružiti broj na ravno tisuću. Automobil je vrlo lagan, ima zajedno s vozačem samo 800 kilograma, te je odnos kilogram/konj na najvećem mogućem nivou.
“Još se uvozavam, testiramo opcije za kretanje i uštimavanje prijenosa koje su bitne za ubrzavanje, a naredne sezone ćemo voziti aktivno na našim stazama. Teško je reći koliko sam uložio u ovaj auto, etapna su to ulaganja, već uvelike petociofreni brojevi eura. Da sam mogao uložiti odmah cijeli novac možda ne bi bio toliko skup. Neke stvari smo radili po nekoliko puta”, ispričao nam je.
“Ovaj auto će sigurno biti najbrži auto na zadnji pogon u našoj zemlji. Ranije je to bio moj stari Kadett”, zaključio je Sead Agić.
Ovog vikenda na pomoćnoj pisti mostarskog aerodroma Agić je svoj prelijepi Kadett provozao revijalno, a već narednog tjedna se na jednoj mađarskoj stazi natječe. Staza je tamo kaže uslovnija od ove mostarske, šira, pogodna da se raspuste svi ti konji.
“Danas samo malo testiramo, da publika vidi auto o kojem se dosta pričalo zadnjih godina”, kazao je.
Na drugom kraju piste, pored parkinga, pažnju je privlačio Slaven Krstić iz Stobreča sa svojim popularnim “Golfom i pol”.
“Prije osam godina kad sam slagao golfa jedinicu koji je u originalu bila 1.6 dizel uzeo sam još jednog GTI za dijelove. S njega šta se moglo prebacio sam na ovoga, ostatak sredio, obojio i ubacio roštilj. Sve je uredno i legalno, atestirano i testirano. Hodamo po susretima i družimo se. I roštiljamo”, ispričao je Slaven, piše Klix.ba