Tako je u Prnjavoru oštećeni prijavio da je tri dana ranije putem interneta s nepoznatom osobom ugovorio zamjenu mobitela za plinski pištolj.
Kako je naveo, nakon dogovora poslao mobitel, za koji je u paketu koji je stigao na njegovu adresu, dobio drveni predmet, te je tako prevaren. To nije oprvi slučaj- izvijestili su jutros iz CJS Banja Luka, podsjećajući da su i u prethodnom razdoblju građani prijavljivali kako su dovedeni u zabludu i prevareni, tako što su sa osobama putem pisanih i elektronskih oglasa dogovarali zamjenu ili kupovinu tehničke robe, mobilnih telefona, fotoaparata i slično.
Oni bi putem servisa za slanje novca ili naprimjer autobusom slali novac ili dogovorenu zamjensku robu, a u dogovorenom vremenskom roku ne bi dobivali kupljeni ili zamjenski predmet.
– Također, u prethodnom razdoblju građani su prijavljivali da određene osobe lažnim prikazivanjem činjenica dovode u zabludu oštećene s područja RS-a i FBiH, da uplate novac na ime lažne firme koja posreduje u zapošljavanju u inostranstvu – naveli su iz ovog centra, pojasnivši da te osobe putem pisanih i elektronskih oglasa traže radnike različitih profila, poput građevinske, strojarke ili medicinske struke, radnike za rad u šumi i slično, s područja BiH, a u konačnici se ispostavi da je riječ o prijevari.
-Nakon što im se jave potencijalni “zaposlenici”, prevaranti od njih zahtjevaju uplatu određenog novčanog iznosi putem servisa za slanje novca ili da se novac s fotografijama osobnih dokumenata zapakira u koverte i predaju vozačima određenih autobusnih prijevoznika. Vozači novac dalje dostavljaju osobama koje navodno organiziraju odlazak u inozemstvo. Međutim, “poslodavci” to po prijemu novca ne učine i prekidaju svaki dalji kontakt s oštećenima- ističu iz CJS-a, pozivajući još jednom građane na oprez prilikom kupovine preko pisanih i elektronskih oglasa.