Mlada dizajnerica Helena Beljo, od malena je zavoljela šivanje.
Ljubav prema šivanju naslijedila je od svoje majke, koja radi kao krojačica. Kako je i prije sama znala kazati, odbijala je biti dio većine, te je kroz svoje kreacije nastojala biti drugačija. Svakim danom Helena je sve više oduševljavala okolinu, i iz njezinog hobija rodio se, danas već vrlo popularni brend Poppy.
Listanje slika Poppy artikala bio je dovoljan razlog da i mi porazgovaramo s ovom mladom, talentiranom i pozitivnom osobom.
Za početak smo upitali Helenu da nam predstavi svoj brend i proizvode koji se kriju iza sve popularnijeg naziva Poppy.
-Poppy je brend koji je nastao iz hobija i ljubavi prema unikatnom. Počelo je sa ručnim šivanjem torbi, a danas je Poppy prepoznatljiv po unikatnim rado nosivim torbama i odjećom za žene.
Kako su nastajali vaši proizvodi?
-Svaki proizvod je isključivo ručni rad potekao iz osobnih ideja i kreacija. Jako puno truda i pažnje je uloženo u svaki artikal, te je i publika je prepoznala kroz vrijeme osobnost u svakoj torbi, u svakom odjevnom predmetu.
Koliko mašte, ljubavi, rada i strpljenja je potrebno da proizvod od ideje dođe do ruku zadovoljnih kupaca?
-Jako puno. Ponekad novi prozvod nastaje iz jednostavne ideje koja se slučajno rodila, a ponekad je to proizvod većeg promišljanja i strpljenja pa i pokušaja, da bi se u konačnici dobilo ono što zadvoljava prvenstveno moj, a zatim i ukus klijenata.
Upitali smo je i kako je danas biti mladi dizajner u BiH.
-Ponekad mi se čini da su dizajneri u državi, koja nedovoljno prepoznaje kvalitetu i važnost mladih ljudi koji iz ničega stvaraju brend, usamljeni i prepušteni samima sebi. Potrebno je jako puno strpljenja, jako puno ljubavi, želje i volje da bi se dizajner izdvojio iz mase. Također potrebno je da je proizvod dovoljno kvalitetan i vrijedan da bi zaslužio pažnju klijenata.
Koliko država pruža mogućnosti za plasiranje, pa i izvoz proizvoda?
-Teško da se možemo pohvaliti bilo kakvom pomoći od države. Ovakav vid posla, osim što smišljamo ideje, i sami stvaramo cijeli put do konačnog proizvoda, zahtjeva da smo vješti menadžeri i marketinški potkovani.
Tko su najvećim dijelom vaši kupci i kako vas najlakše pronalaze?
-Žene. Većina POPPY klijenata su žene različitih profila, i različte starosne dobi, kojima je zajedničko to da žele biti jedinstvene, i koje žele da odjeća ili modni dodatak više priča o njima samima.
Na koji ste proizvod najponosniji?
-Ponosna sam na cijeli brend, skoro svi proizvodi jednako imaju odaziv kod klijenata, pa mi je teško izdvojiiti jedan artikal. No, mislim ipak da je najsupješniji artikal bio upravo ruksak 3u1.
Za kraj nas je zanimalo što u budućnosti možemo još očekivati od Poppy brenda.
-Uvijek i iznova se trudimo da svaka nova kolekcija bude bolja od prethodne. Nadam se da će tako biti sa sljedećom koja stiže uskoro.
Ne sumnjamo kako će nas Poppy oduševiti i nadolazećom kolekcijom, koju je naša sugovornica za kraj razgovora najavila, a do tada vam predlažemo da na facebook stranici POPPY pogledate Helenine uistinu odlične kreacije.